Gutt, jente og ? Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 svelget slange mens de har vært gravid? Jeg skal på sykehuset imorgen å svelge slange, har fått beskjed om det er helt ufarlig selv om jeg er gravid. Men skjønner ikke, jeg kan vel ikke få bedøvelse? Noen som har vært borti dette mens de har vært gravide? Blir takknemlig for alle svar.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Litt usikker på hva du mener med "svelge slange", men er det gastroscopi du mener så er ikke bedøvelse nødvendig. Det er ikke særlig godt, men det går greit uten bedøvelse! Er ofte bare inneliggende pasienter som får beroligende før gastroscopi. Bare husk å puste godt, kjennes ut som om det er blokkert, men det er det ikke - så trekk pusten så godt du kan og tenk på noe heeeeelt annet! Da går det fortere, og er fryktelig godt når den slangen endelig er ute! Har selv gjort det uten bedøvelse, var ikke gravid, men tror ikke det skal ha noen betydning! Var ikke godt, men jeg lever da enda Brakk meg en del jeg da, men de er fryktelig flinke til å berolige på sykehuset! Bare stol på at de kan det de gjør, og prøv å ikke kjemp i mot, vet det ikke er lett, men da går det en del fortere enn om de må kjempe veldig! Er det sonde du mener så trenger du ikke bedøvelse, da den er så tynn og liten. Ikke særlig gøy det heller syntes jeg, men bedre en gastroscopi... Masse lykke til uansett, de tar nok godt vare på deg på sykehuset skal du se
Gutt, jente og ? Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, det er gastroscopi :/ Gruer meg veldig. Eneste jeg vet er at jeg ikke kan spise eller drikke noe før etter jeg har gjort det der, ellers har jeg fått svært lite informasjon. Eneste jeg har fått er et tlfnr jeg skal ringe med det samme jeg våkner i morgen, så skal de ta meg inn snarest mulig. Hva mener du med at pasienter får beroligende, hva betyr det? Jada, det går vel bra. Er vel det at jeg vet så lite, vet ikke engang klslett jeg skal dit. Vet bare at det må skje imorgen. Gleder meg bare til å få det overstått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå