tuppen og lillemor Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 har sett litt på denne trillen, men er litt usikker med disse handlevogn hjulene... he he... hvordan fungerer de på vinterføre osv, men er mest opptatt av om den er gog å trille...
BigHorns Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Min er fast innventar i bilen! kjempe fornøyd. Har ikke prøvd den på snø, men funker bra på grus vei. Kan jo låse for hjula også. Kjøpte soft bagen til, men har fjerna platene inni. Så den brukes som vogn pose. Kalesjen går også lang ut, så når mini sover å jeg går mot sol treffer ikke strålene han. Bruker alltid denne vogna når det regner, for regntrekket er så bra. Fotposen er også litt vattert, å går langt og godt opp på kroppen.
tuppen og lillemor Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 ja høres jo ut som du er fornøyd... følger regntrekket med vognen? er det en gog tur trille?
BigHorns Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Fotpose & regtrekk følger med. Lett og god trille på tur. Er regulertbart håndtak, så passer for alle. Men ingenting kan slå simo komibi på tur veier. men der har jo litt me at det er luft i dekka. Men syns kombi blir tung, så jeg bruker mest reisetillen. Mini digger å sitte i den
tuppen og lillemor Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 takk for svar, tror jeg må gå og titte litt på denne vognen i butikken... takk for svar...
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg kjøpte denne trilla tidligere i uka og er så langt kjempefornøyd. Var skeptisk til om jeg kunne kjøre i grus med den, men det gikk kjempefint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå