Gå til innhold

har noen her simo reisetrille?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett litt på denne trillen, men er litt usikker med disse handlevogn hjulene... he he... hvordan fungerer de på vinterføre osv, men er mest opptatt av om den er gog å trille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er fast innventar i bilen! kjempe fornøyd.

Har ikke prøvd den på snø, men funker bra på grus vei. Kan jo låse for hjula også.

Kjøpte soft bagen til, men har fjerna platene inni. Så den brukes som vogn pose.

Kalesjen går også lang ut, så når mini sover å jeg går mot sol treffer ikke strålene han.

Bruker alltid denne vogna når det regner, for regntrekket er så bra. Fotposen er også litt vattert, å går langt og godt opp på kroppen.

Skrevet

ja høres jo ut som du er fornøyd... følger regntrekket med vognen? er det en gog tur trille?

Skrevet

Fotpose & regtrekk følger med. Lett og god trille på tur. Er regulertbart håndtak, så passer for alle. Men ingenting kan slå simo komibi på tur veier. men der har jo litt me at det er luft i dekka. Men syns kombi blir tung, så jeg bruker mest reisetillen. Mini digger å sitte i den ;)

Skrevet

takk for svar, tror jeg må gå og titte litt på denne vognen i butikken... takk for svar...

Skrevet

Jeg kjøpte denne trilla tidligere i uka og er så langt kjempefornøyd. Var skeptisk til om jeg kunne kjøre i grus med den, men det gikk kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...