Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 jeg har 3 dager til termin, og jeg har konstante smerter i korsryggen, underlivet og heeelt nederst i magen.. har hatt det i en uke nå, har vært 2 ganger hos jordmor (tirsdag og igår) og en tur på sykehuset for registrering på tirsdag. alle gangene har jeg fått konstatert at alt er greit med lillejenta i magen. så jeg skjønner ikke hva det kan være. kjente ikke noe sånt før fødselen startet med førstemann. men det er vel ikke normalt at kynnere er konstante?? kjenner av og til at magen blir steinhard så jeg tar jo egentlig det som kynnere, men hvorfor har jeg vondt i "hele meg" hele tida?? spesielt når jeg sitter på en stol og reiser meg så får jeg så vondt at jeg krøker meg og det strømmer på i underlivet for hver gang føttene når gulvet.. noen som har hatt noe lignende?? begynner nesten å lure på om det er noe virkelig galt...
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 ingen.. pliiiiz?
Sabina og gjengen Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Kan være ungen l9igger å presser på noen ner4ver, jeg har det sånn, men det går fra symfysen og ned i begge beina til knærne, er så vondt at jeg nesten griner når "støtene" kommer.
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 det trodde jordmor også, men når hun undersøkte meg nedentil, syntes hun ikke ungen lå så langt nede at det skulle kjennes så ubehagelig... så hun "utelukka" det på en måte virka det som....
Libido- Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Synes det høres ut som nedtrykkssmerter.. Eller kanskje en nærve ligger litt i klem?
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 ja d var det første som slo meg og... men ble litt usikker da..
Libido- Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Så lenge hverken jordmor eller de på føden ser noe unormalt så ville jeg prøvd å slått meg til ro med det. Så sant det ikke blir værre =)
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 joda, jeg er "rolig".. jeg vet jo at alt er greit med barnet. men er bare så forferdelig ubehagelig å gå sånn.. men nå når slimproppen har dratt sin kos, så håper jeg at jeg slipper så mye lenger.. hehe.. :-p
trippeltopp Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hadde det sånn dagene før fødsel. Spedsielt korsryggen var helt ille - klarte knapt nok å gå. Husker sambo måtte avgårde og kjøpe varmeflaske, som jeg festet med et belte rundt livet sånn at den lindret smertene noe. Jeg tok det bare som et tegn på at det nærmet seg. Smertene ble verre dag for dag (var konstante), helt til det gikk over til rier.
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 hørtes kjent ut, selv om det ikke er korsryggen som er verst.. men håper det skjer noe snart nå da! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå