Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har blitt veldig lett gravid tidligere, så nå når jeg vet vi hadde sex to dager før el og selve el-dagen, er jeg ganske sikker på at jeg har spire i magen:) Har litt blandede følelser må jeg innrømme. Jeg har veeeldig lyst på baby igjen, men har nettopp startet i ny jobb som jeg elsker, og burde nok hatt fokuset der en stund til. Men, vi får se om en uke...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 hm..fint at du er optimistisk, men er jo ikke en selvfølge å bli lett gravid selv om du har blitt det før..jeg snakker av erfaring! men håper jo det klaffer for deg;-)
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Er i samme situasjon som deg, bare at dette absolutt ikke er planlagt. Ble lett gravid forrige gang og har nå samme "symtomer" som sist. Vi hadde et samleie-"uhell" for ca en uke siden (bruker kun kondom nemlig..) og et par dager etter fikk jeg selvfølgelig 1. eggløsning etter forrige fødsel (tror jeg da). Så dette blir spennende. Jeg er 80% sikker at jeg er gravid...
Frk Marge Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 eh... sitter litt i samme situasjon her.... men lurer litt på når man kan si om man er det eller ikke? jeg har sannsynligvis hatt eggløsning for 4-5 dager siden.... når kan jeg finne ut noe tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå