gerd Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Når drar dere hjem etter planlagt snitt? Har dere barn fra før?
PrettyPink Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Det lurer jeg på også. Skal ha planlagt KS om 10 dager!!! Når har du??
gerd Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg får barn nr tre på onsdag - har født de andre to vanlig. Jeg vet jo at mange blir både 4 og 5 dager, men jeg vil så gjerne hjem....
herethereandeverywhere<3 Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 så lenge alt går som det skal så trenger dere ikke være lenger på sykehuset etter et ks enn etter en vaginal fødsel. Jeg har hatt en av hver og begge gangene var jeg på sykehuset 4 dager...
PrettyPink Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Min jordmor mente at jeg sikkert kom til å bli på sykehuset fra mandag til fredag. Like greit det, best å få slappet av når man har muligheten. Har to stk hjemme på 3 og 6 år så det kan nok være godt å få litt fri )
2SmåTroll Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 hadde ks på en torsdag, og dro hjem på søndag. Hadde da ei lita tulle som venta på mamma hjemme.
gerd Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 Når jeg tenker meg om skal vel stoffskifte- og føllingsprøve tas tredje dag? Det blir vel lørdag det da. Jeg tenker at om jeg får enerom er det jo fint, men å ligge på rom med en skokk andre er ikke særlig fristende... Da er jeg heller hjemme med en mann som kan hjelpe til litt...
Monica Geller Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde planlagt ks med nr 3 på en tirsdag, og dro hjem på fredagen.
Gjest nanny carrie Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Dro hjem tidlig dag3 fordi mannen min ikke turte å dra hjem dag 1 eller 2. Pinglete fyr i grunnen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå