moden mamma Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har ENDELIG makka meg til å klage til Babyjungle på vogna mi. Den er skikkelig tung å trille da den drar til ene siden, samt den er vanskelig å svinge. Fikk kjempekjapt svar (etter 5 timer) fra de at dette var et kjent problem og at nye deler ble sendt til meg i dag. Så - uansett hvor du har kjøpt vogna, ikke slit med vanskelig vogn.. klag!
bøllefrøene Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 he he tror turen vår fredag fikk fart på klagingen jeg.. så bra du fikk raskt svar... vognen din var jo helt håpløs... kommer jo til å bli en drøm når du får reparert den. sa du forresten også det med "kalesjen", at den ikke sitter på plass..??? selv om du ikke skal bruke baggene så lenge.. så ville jeg fått de sån som de skal være.. skal vel kanksje få solgt de etterhvert. fortsatt god helg..
moden mamma Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 hehe.. var visst ikke så mye pes å skrive den mailen når alt kom til stykket... Gleder meg til at det blir fikset! Håper ikke det tar lang tid i posten. Har søkt på bilder av TFK Twinner Twist og ser at mine bag'er er årgangen nyere enn dine. Og de har ikke den "klemma" på kalesjen. Så den mangler ikke... Uansett så er den jo helt håpløs, (vet at den ikke er på singelvogna heller - kalesjen på den er også trasig) mulig de har noe tips til å fikse det også Kanskje noen av "reservedelene" i forsendelsen kan brukes Andre som har hatt samme problem?
Fanny08 Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har problemer med det ene hjulet. Bremseklossen er skjev. Har kjøpt den på Barnas hus, men har mistet kvitteringen...
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Lurer på om jeg har samme problem... Syns min vogn er treigere nå enn når den var helt ny men tenkte at det var for gutten blitt større Men syns også at den drar litt til ene siden iblant, som om bremsen ligger på. Kanskje jeg også bør ta kontakt med Babyjungle. Takk for at du gjort meg oppmerksom på at det går å klage
perpes Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Vår vogn var også vanskelig å svinge en periode. Det hjalp veldig å pumpe litt ekstra luft i hjulene. Har også hørt at en kan rense litt inne i der framhjulene er festet.
moden mamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har sef testa med mere luft.. det hjalp ikke. Faren min som har litt peil kikka på hjula, han sa det virka som om "lagrene var utslitt".. nekter å tro det skal være det etter bare 4 mnd - derfor sendte jeg mail. Om noen har lyst å se hva jeg skrev til Babyjungle er det bare si fra så skal jeg sende mailen. Jeg sendte altså "klagemail" fredag forrige uke, fikk beskjed i dag om at delene ligger på postkontoret klar til avhenting... Snakk om service!
Athina' Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Hører ikke til her men leste innlegget ditt og TAKK!!!! Hadde helt glemt at jeg kunne sende mail til babyjungle jeg :-) Framhjulet mitt har vært sånn og jeg har ikke skjønt hvorfor. Kjøpte vognen for litt over året siden på babyjungle. Skrev mail til Henning på tirsdag kveld kl 21.45, fikk svar fra han samme kveld kl 22.41 og ny gaffel var sendt onsdag og jeg hentet den i dag på poskontoret og betalte ikkeno! Snakk om suveren service! Samme skjedde når jeg oppdaget at bremseskivene sliret når jeg monterte vognen, ringte i 22 tiden og fikk svar!! Og dagen etter var de sendt og noen dager var de hos meg :-))) Han skrev i sin siste mail at TFK'n hadde noen kjente problem og jeg spurte hva de var og fikk til svar: the weak spots are: zipper on the hood that holds the musquito net, front wheel lock (yr problem), squeeking disc brakes, brake cable from push bar to brake zipper of the foot sack As your TFK is a year old, you wont have the problems with the zippers or you would have noticed it before. Har ikke angret en dag på at jeg kjøpte hos Babyjungle og anbefaler alle som vil høre på å handle der :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå