AmExx Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jenta mi er 3 mnd og ei uke. I dag spiste hun kl 0700, så kl 1100, deretter 1600 og til kvelds kl 1900. To til tre smålurer på dagen, ikke over en time.. Sover 11 timer på natta, så to til tre timer til i senga før det er dag for henne, da kan hun vel ikke få for lite mat? Men 4 måltider bare hørest så lite ut og? Jeg har mye melk, så vet hun får spist det hun vil ha.... Og til nå har hun lagt på seg og fulgt vekstkurven sin! Er det normalt med så få måltider?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 hvis hun følger kurven, har nok med våte bleier, og virker fornøyd- så har du kanskje pansermelk da?? hehe.. er du litt usikker, vei henne fast hver uke for å se..
mastermind Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Synest det hørtes lite ut. Tror mi hadde 8 måltider på den tiden. Nå er hun snart 6 mnd og får pupp 4 ganger, grøt 1 gang i døgnet. MEN! Så lenger hun følger kurven og virker fornøyd er det jo ingenting å bekymre seg for. Kan jo også vere en periode. Vei henne, og spør HS. Det som kan vere med små barn er at de blir slappe viss de får sjelden mat. Men du kjenner henne best selv, og stol på det. Snakkk med hs viss du er usikker. LYkke til
AmExx Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har jo hatt enormt mye melk, så godt mulig det er pansermelk også Håper det! Er ikke mere enn de to siste ukene hun har klart å spise begge sidene på ett måltid. Veing er kanskje ikke så dumt om dette fortsetter ja. Får ta en tlf til HS på mandag og høre hva de sier. Takker for svar! Og er det flere med meninger eller erfaringer vil jeg gjerne høre!
zethaline Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Bare 4 måltid,ikke det lite? Har en gutt på snart 6 mnd som får flere måltid enn det.Kan ikke huske hvor ofte når han var 3 mnd altså,men det var flere enn 4,syntes jeg ikke gjorde noe annet enn å amme.Jeg hadde også nok melk;-)
mai mammaen til to Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 mini på 5 mnd får melk mye oftere enn det.. men han spiser alltid bare et bryst om gangen da......
21 JULI =) Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Mitt lille gull er 3 mnd om 1 og en halv uke og har 5 måltider om dagen. Så lenge hun legger på seg og er gla og fornøyd, så er vel alt i skjønneste orden=)
AmExx Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg snakka med hs i dag, og så lenge hun er blid og fornøyd går det nok bra! Men fire måltider var ikke så mye, så de mente jeg kunne prøve å putte inn et måltid til. Prøvde det i dag, med resultat av at hun fort ikke ville ha noe pupp, og så gulpa hun mye. Og det var ikke mye hun drakk. Så trolig har hun ikke behov for flere måltid... Skal inn og veie denne uka og neste tror jeg, sånn for sikkerthets skyld! Greit å være på den sikre sida tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå