OsloMor Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg elsker Nigella, hun er bare så fantastisk med mat, også er hun jo veldig pen i tillegg:0! Ønsker meg desperatde dvd'ene hennes til jul ja. Så nå vet dere det, he-he;0!
Etaner Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 mhmm. sitter bare her å smiler jeg.. Henne blir jeg virkelig sulten av å se lage mat...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 jeg blir sulten av å se på henne jeg! hoho. hun er såå sexy asso!
cherry coke Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Ja! Me like! Hun er så utrolig delikat=) Tenker sjokolade når jeg ser henne, og det er bra!
OsloMor Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, hun er mildt sagt sensuelle, og når man da lager verdens diggeste mat i tillegg, skal det ikke mer til;) Dessuten er hun så flink til å konversere og det er herlig avslappende, blir ikke skjermflau når hun er på tv nei.
Cat.68 Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Ja guri, Nigella er hot,hot,hot, og hun er fantastisk å lage mat. "sukk"
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 haha, jeg blir flau på thomas og harald sine vegne jeg!! de stiller så mye rare spørsmål, men hun er bare skjønn. mmmmm. åh nå ler jeg av sherryen her! knis! nej guuud, hun må være drømmedama!
cherry coke Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Åhh...fikk veldig lyst på sjokolademousse og sherry...;-)
OsloMor Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2008 Jan blir litt flau av de jeg også, he-he.Men alternativet: Min Nigella hos Grosvold er utenkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå