millie+2klumper Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 For å slippe og betale porto må det koste under 200? Hva visst jeg vil ha noe som er dyrere? Og kan jeg bestille en og en ting av gangen som koster under 200? Eller vil de bare samle det og sende det i en pakke til meg med en svindyr porto? Er helt grønn på dette jeg.. Og hva heter det id pudderet som er så bra? finner det ikke.. Takker for all hjelp jeg kan få her:)
millie+2klumper Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ingen?? Hadde så lyst å bestille jeg no..hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 det er gratis frakt, så del opp bestillingen så den blir under 200 kr ja! spurte akkurat om det samme i ste.
Mrs. Bouquet Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Uansett hvor mye du bestiller for så er gratis frakt (men du må velge den varianten når du bestiller, men det ser du når du kommer så langt). For å slippe toll/moms må summen i hver pakke komme på under 200 kr. Dersom du skal bestille flere varer til under 200 kr lønner det seg derfor å dele det opp i flere pakker/bestillinger. I.D pudderet finner du under "I.D. bare minerals" tror jeg det heter. Bare se i den alfabetiske lista over kosmetikk så finner du det sikkert.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 pudderet finner du under Bare Escentuals eller noe i den duren. ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå