LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Kjæresten min og jeg bor 4 timer unna hverandre. Frem til i august møttes vi stort sett hver helg og var bla sammen hele sommerferien, og gjerne ellers også om det fallt seg slik. Fra august har han jobbet på anlegg, og vi har treftes mye mindre, fordi han har jobbet i ett, ikke hatt fri i helgene, lange dager, og langt å kjøre. Han var med å hente valpen i helga som var, men det var jo kun bilkjøring, og lite kos. På onsdag fikk jeg sms at han var på tur hjem til der han er fra, som er to timer unna her, for å skifte dekk, materialleveranse-problemer gjorde at de kanskje fikk noen dager fri fra bygget. Spurte om han sulle benytte helga da til å ha ungene (2 stk som han heller nesten ikke har sett i høst), men det visste han ikke. Snakket så vidt sammen onsdag kveld, og da hørtes det ut som om han skulle ha ungene, noe jeg egentlig syns er på sin plass. I går fikk jeg bare ettpar meldinger, ingenting om hva han gjorde eller skulle. Regnet med at han skulle hente kidsa i dag, siden han ikke snakka om å komme hit. Så ringte moren hans meg i går og spør etter han?? Hun er ikke hjemme men hadde forstått det på faren at han skulle hit. Og her var han jo ikke. Viste seg etterpå at han var hos en kompis hele kvelden. Pinlig å forklare "svigermor" at nei, aner ikke hvor kjæresten min er... Så, i dag spurte jeg når han skulle hente ungene. Nei han skulle ikke ha dem, for han skal på noe gutte-hytte-tur greier i morgenkveld. Og i kveld var det visstnok noe på gang hos broren hans. Ehh ja...helt greit at han ikke vil være med meg, men å få meg til å tro han skal ha ungene for så å bruke helga si på guttetur og "tull" ble jeg faktisk såret av. Og ikke ett ord om at han ville jeg skulle komme dit, eller at han savna meg. Så det ble litt oppvask over telefon i ettermiddag, men han forstår ikke. Sier at "han må da få ha litt fri han og". Fri? fra meg da? Føler meg jo som den kjærringa som er en klamp om foten og som bare maser. og fakta eg jo at her hos meg (om han skulle kommet hit) eller hos foreldrene hans(om han hadde invitert meg dit) er det late dager og bare kos, og det vet han... Så jeg ble usikker på hva han mente, men han bedyrer at han ikke trenger pause fra meg, det bare ble sånn, og vi treffes jo i november en gang (eller desember, er litt usikkert når han kan). Og her sitter jeg og føler meg skikkelig forlatt og veldig såra. Så overreagerer jeg, eller er det sånn dem funker, disse med penis?
Libido- Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde blir dritsur skal jeg være ærlig =) Så min stemme går til deg. Vagina 1-0 Penis
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 jeg aner ikke hvordan disse med penis funker, men jeg hadde også blitt såra over at han var så unvikende.
millie+2klumper Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 i november/desember engang? nei uff.. Hadde blitt skikkelig lei meg. Hva slags forhold er det da? høres rart ut.. Du overreagerer ihvertfall ikke!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 Akkurat det med november/desember er greit, det var/er jeg forberedt på pga jobbsituasjonen hans denne høsten. Han har anbud på en del bygg som skal ferdigstilles og reiser mye, har som jeg skrev over her bla ikke ordinær helgefri og reiser langt. Byggene skal etter planen stå ferdige i november, men pga leveransetrøbbel og noen treige arkitekter så kan det ta lengre tid. I tilegg skal han på rep i november, og firmatur den ene helga, så det kan fort bli desember før vi får tid sammen. Men som sagt, den biten er grei. Var værre med at han ikke ville bruke disse plutselige fridagene på enten ungene eller meg. Skjnner jo han trenger litt timeoff, men det hadde jo gått å komme hit ettpar dager og alikevel dratt på guttetur i morgen liksom. Eller noe. Men takk for at dere ikke syns jeg er en bitch da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå