1jente+1spire Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 ...en emmaljunga scooter:D har så lyst på...*sukk* (får desverre ikke lov av min "strenge" sambo å bruke så mye mer penger på vogner) *****grrrrrin****
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Da vile jeg tryllet ut babyen i magen!!!!!! Er absolutt ikke lei enda,men har så vondt ikveld at jeg tror jeg holder på å klikke... Mannen min er ikke hjemme,så det får nok vente ....
1jente+1spire Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 åh... jeg skulle gjerne hjulpet deg bare jeg hadde kunnet trylle... min datter kan trylle (tror hun verrfall) men hun sover desverre.
SaDa Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Bra valg av vogn:) Har en gammel mod av scooteren og den er den beste vognen vi har hatt:) Minstemann bruker den i bhg som sovevogn
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Et hus med 3 eller 4 soverom og masse penger....
trippeltopp Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 ...da ville jeg ha tryllet sambo tilbake fra jobbreise...! Kjempekjedelig å gå en hel helg uten han
ehtaner84 Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 en tidsmaskin som kan sende meg fram i tid til australia, så jeg slipper å ta fly. og sende meg tilbake til bryllupsdagen, for det var en bra dag. og tilbake til da nuttinuttinutt kom ut og lå på magen min for første gang. et stoooooooooort basseng på størrelse med mjøsa så jeg kan ha spekkhuggere som kjeledyr.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, herlig med unger som tror de kan noe de ikke kan:-)
cherry coke Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Akkurat nå ville jeg ha tryllet frem et stooort stykke sjokoladekake og en dobbel americano...*drømme*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 da ville jeg tryllet frem en bra mann og to forelskelser... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå