Mamma´n til A og F Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Var kjapp til å ta ut batteri, sim og minnekort. Tok i bruk hårføneren og tro det eller ei, den virker enda:) Hører om mobiler som ikke tåler litt fukt en gang....Gode, flinke mobiltelefonen min:))
Skravlefruen med huleboer Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 haha.. samme gjorde jeg.. men jeg var ikke like teknisk smart som du.. jeg slo den på med en gang for å sjekke om den funka.. og da sa det bare fiiiizzz.. fuuuuuz... dø!
Libido- Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 hehe det gjore jeg på bryllupsreisen vår også. Funka like fint etterpå =)
Mamma´n til A og F Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 He he, jeg var handlingslammet i ca 5 sekunder. Skjønte ikke helt hva som falt i do med en gang. Ropte hjelp så høyt at ungene kom styrtene til:))
It's all about me Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Ikke for å ta ifra deg alt motet, men den er ikke reddet ennå. Det tar noen dager før det ruster inni den så hadde jeg vært deg hadde jeg hentet ut all info nå i mellomtiden. Jeg sølte en flaske vann på min, lot den tørke og var overlykkelig for at den virket etterpå. Så etter noen dager røk hovedkortet......
ape Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har også mistet i do, jeg løp til vasken å skylte den etterpå selv om det bare var vanlig dovann i do og ikke tiss eller bajs. :kokko: Meeeen den funker enda;)
Mamma´n til A og F Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 Gulp.....Håper den fortsetter å funke....er jo blitt såååå glad i den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå