katta og co Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ble så nysgjerrig etter jeg leste om det charterfeber her inne. Derfor svitsjet jeg innom i kveld og hjelpe meg!! PINLIG! Denne datingen av Svein kan da ikke være seriøst ment? Hun ene så jo ut som hun nesten kunne vært datteren hans???
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ja så også litt her en dag.. Blir flau.. Tror heller ikke det kan være seriøst..
katta og co Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 I tillegg skjønner jeg helt ærlig ikke at de syns han er noe. Tror ikke jeg kunne holdt ut ett sekund med den fyren. Ikke ett sekund!!! Uff....tenk å våkne opp med mr. ADHD hver dag;))
solemio Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Usjusjusj! Nå hadde jeg greid å glemme dette fæle....... Skjønner ikke hvor TV3 finner disse menneskene!
bente69;) Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Blir skrekkelig flau på hans vegne når jeg ser på det programmet. Lurer på hvor de har funni så mange rare folk??? Den ene slår den andre ned i støvla...*ler*
Gorosa Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Er alle charterfolk sånn? Blir litt skeptisk til charterferie jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå