Gullblomst Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Tenk som tiden flyr. På en måte har tiden gått utrolig sakte, men likevel flyr dagene veldig raskt unna. Bare 2 uker igjen å jobbe. Kjenner det skal bli godt å få slappet ordentlig av. Er vi flere som er kommet omtrent like langt? Hvordan er formen? Jeg skal ikke klage på formen min. Har bare småplager; litt ondt i ryggen, litt halsbrann, litt småkvalm og mye kynnere. Kynnere har jeg hatt siden tidlig i uke 21, og jeg har også gått på riedempende medisiner. Men nå er jeg kommet så langt at medisinen er kuttet, og skjer fødselen nå er det ok for legene. Men jeg har likevel en følelse på at jeg kommer til å gå til termin og vel så det.
*Glederseg:) 81* fødeklar Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ja tiden går fort. Jeg har en uke igjen til permisjon og formen er egentlig veldig bra bortsett fra alle de vanlige plagene som du nevner. Lykke til fremover
M.G.K Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Hei jeg er høygravid i dag, men føler meg ikke mye høygravid. For 2uker siden så sank magen ned, er det noe som vet hvor lang tid det går før fødselen starter etter at magen har sunket? Har på følelsen av at jeg kommer til å føde før termin.
Gullblomst Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 Hei M.G.K Etter som jeg har forstått så er det veldig individuelt hvor lenge etter at magen har sunket fødselen setter i gang. På noen så synker ikke magen før fødselen fakstisk starter, og andre må vente i ukesvis på action etter at magen har sunket. Vi får krysse fingrene for at du er en av de som får før tiden Lykke til. Vi går en spennende tid i møte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå