♥Snulder Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Nabopjokken hadde invitert 6 småtasser i alder mellom 2,5 og 4,5. Der var det fullt kaos kan man si;=) Meeen mitt meget veltilpassede barn..(:=D) satt som ett tent lys og spiste opp all maten sin.... sølte ikke en dråpe på sin rosa kjole med hvitt blondeforkle... hun lekte med alle og smilt og lo i 3 endefulle timer!!! Og så var bursdagen over.... idet vi skulle ut i bilen vrælte hun fordi hun skulle klatre inn selv.... sint fordi mamma løftet vekk dukken som selvsagt ikke skulle sitte der men DER!!! Skrek som en smågris da vi var hjemme fordi vi heller skulle kjørt til mommo og pestpar!!! Vel inne så skulle hun ikke legge seg... hun skulle sove på badegulvet i bare messingen.... tennene var helt unødvendig å pusse samt at mamma fant frem FEIL FARGE på vitaminbjørnen!!! Hehehe... Godt jeg har ett barn som vet hvordan hun skal oppføre seg blandt folk ihvertfall!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Nei dette vet jeg ingenting om altså....... Det må være noe spsielt med Tutta di tror jeg....... Hahahahahahahah de er søte da, og godt hun ikke sølte på kjolen.... det ville vel vært det verste, eller???
♥Snulder Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 Hehe.. nei søling på kjolen er absolutt ikke noe problem;=) Men meeeeget uvanlig at det ikke skjer!! Når jeg titter på henne akkurat nå... så ser jeg henne knapt bak alle lørdagsgodis-smulene og all tusjen hun har i både ansiktet og på klærne:=D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Hahahahahahahaha, jeg ler og ler av dine morsomme beskrivelser av krølltopper og småpike som vet hvordan hun skal oppføre seg:-)))) Du burde skrive bok Snulder - det hadde vært STOR humor!!!
Karomamma Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 HAHAHA, skikkelig luring hun derre der!! Enig med Klatten, du er veldig flink til å ta det på kornet. Skriv bok, jeg kjøper den!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 =) Du kan det å skrive ja. Å jeg ser for meg lille tutta di jeg.Hærlig unge du har altså ;o)
Reveenka Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, de kan vær skikelig sjarmerende noen ganger! Både borte som små prinsesser - TENK for en stjerne du får av dette i nabolaget! - og senere i bilen på vei hjem..... ;-) Da har du hvertfall fått en pekepinn på at du er på rett vei med oppdragelsen, sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå