Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har noen forslag, men står litt fast. Ser med store øyne på materialistens ånd som legger seg over oss... men, men... her er mine forslag: *lørdagsgodt hver lørdag *truser *hårpynt *julepynt *adventsstjerne *fingerdukker fra ikea *bøker *tannbørste og tannkrem *dukke (juleaften) *togbane *duplo *opplevelser som: bake pepperkaker, dra til et hoppeland, dra i svømmehallen, ta med varm kakao og matpakke og dra på aketur, lage julepynt, lage julegaver, kjøpe juletre, dra til bondegård (mamma og stefaren min sin) Jeg trenger flere tips! Jeg vil helst ha helt spesielle opplevelser hver dag jeg da, men det blir vel vanskelig rent fantasifullt og praktis.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Du har ei imponerende liste ser jeg... Hvor gamle er de som skal få disse tinga? Jeg kjøper en ferdig kalennder til typ 150-200 kr til hun på 9. Han på 1,5 fatter ingenting av det der,så mulig han får seg en sjokoladekalender til en 50-lapp.. Syns det blir aaaaltfor dyrt å lage sånn kalender med gaver oppi. Opp til hver enkelt hva folk vil bruke peng på selvfølgelig:-)
Hikken Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 24 smågaver til 109 kroner :-) http://www.margaretha.no/butik/default.asp?
Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Datteren vår er 20-21 mnd i desmber.
Tigerjenta_ Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Kjøper en pose smågodt og fordeler i hver kalenderluke. Så kjedelig og få gaver av type leker og klær hver dag! Når julen kommer er jo mye av spenningen borte! Så her blir det en smågodtting hver dag i luken og masse store fine gaver selve juleaften )
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Koselig med julekalender, men jeg synes ikke gavene skal være så store at de overgår julaften. Det skal være en oppladning, ikke en konkurrent. Kommer til å gå for små gaver. De må dele, så de åpner annenhver dag (to gaver på julaften da). Kanskje jeg kjøper noe litt større som kan deles opp i mange smågaver:) Pepperkaker og slikt baker vi uansett. Synes det er vanskelig å vite at man får tid til aketur på ettermiddagen (eller at det er føre for den sakens skyld?) akkurat den dagen man har pakket inn en slik lovnad på en lapp, så kutter det.
Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 Ja nå har jeg fått tips. Det er sant at kalender ikke trenger å koste all verden. Jeg gjør som noen andre her, hehe, jeg skal lage hyggelige-ting-med-familien-ting i noen helger + litt julepynt, og så skal jeg legge inn en sjokoladebit hver dag. Less is more:-) takk for tips!
nicknavn Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Har sett på den siden og de 24 små gavene kan ikke være verdt 109;? 7-8 ballonger, 2-3 små penner, noen nøkkelringer, hårstrikker, klistremerker og div små ting og en plastklokke. I fjor så jeg noe lignende på Nille og noen lekebutikker, syns ikke det var værdt prisen, men lettvint er det.
ape Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har kjøpt en eske med belville lego som jeg skal dele opp...
Chiquita Bananas Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Tror faktisk jeg i år skal lage min første julekalendar til sønnen min som blir 2 år i desember. Men jeg kommer ikke til å velge godteri - han er ikke så opptatt av det nå så da trenger jeg ikke gi ham det hver dag heller. Synes det hørtes koselig ut med ting som dem kan leke med og kose seg lenge med. Tror jeg skal få tak i små leker og andre rare nikk nakk - han elsker slike ting. Er ikke kresen i ting som han liker å pille på. Men må jeg brodere selv eller fins det fine søte ferdiglagde kalendar som man henger på pakker ?? Hvor de fineste ?? Litt kult med navn hvis det er..... Her er noen butikker som selger billige småting som er kjekke å bruke i adventskalendar : Nille Max Pytt og Panne Europris Dag's marked
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå