Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan i all verden er det det fungerer?? Nå er det 20mnd siden fødsel. men mensen ser jeg ikke noe til. Hadde en blødning for 3-4mnd siden som varte i 4uker, men etter det har jeg ikke hatt noe. Andre med erfaring på området? Er dette vanlig eller?(Å er IKKE gravid)
Alltid Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Mener å ha lest ett sted at ofte så får du enten ikke mensen eller så kommer den alt for hyppig. Selv har jeg gått på minipillen over 1 år og har heller ikke hatt mensen.
~~DoraDora~~ Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 20 mndr siden jeg fødte også, og hadde mensen en gang etterpå. Legen sier det er helt normalt når man går på minipillen. (Jeg bruker conludag). Hvilken bruker du da?
freebird Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg gikk på Ceracette etter fødselen, fikk ikke mensen tilbake før jeg slutta på pillene da datteren min var ca 18 mnd. Nå har jeg satt inn hormonspiral og har knapt blødninger, herlig! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå