pingu...... Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 min stolte, gode og fantastiske bestefar skal begraves på onsdag, og jeg har sørgelig liten kunnskap om dikt eller fine ord som kan brukes i slik sammenheng....noen lærde som kan hjelpe meg?
Skravlefruen med huleboer Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syntes teksten til "Verden e vakker" som Bjørn Eidsvåg synger er fantastisk nydelig. Den handler om døden, og vedkjenne den.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 la det ut på krangle også. men syns fremdeles det er barnslig søtt :-) Jeg visste ikke hvorfor Du dro Langt, langt avgåre Til himmelen og forbi Jeg gråt salte tårer Felte dem for deg Så ta dem med deg på din vei Til himmelen og forbi Ingenting er som det var Men alt vil bli som før Hvis jeg kommer meg Til himmelen og forbi Der er du og venter på meg For det er ingen tvil Om at du fikk reise Til himmelen og forbi Jeg vil være hos deg Så jeg skal være snill og grei Så jeg også får reise Til himmelen g forbi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå