Gå til innhold

Nå er jeg stolt, glad og en smule redd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet inn på jordmorstudiet!

Klarer jeg dette med to barnehagebarn da? På hektiske dager ser jeg ikke for meg når jeg får lest.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette går så det suser:-)

Skrevet

Gratulerer!

Du får jobbe etter leggetid - på samme måte som blant annet oss lærere ;-)

Skrevet

Gratulerer! Det får du til - omstrukturere hverdagen litt, lese på nettene osv. Lykke til:-)

Skrevet

å fy søren så heldig du er!!!! det er min store drøm!!!!! =) =)

du klarer nok å fixe det på en måte ! masse lykke til =)

Skrevet

Åh, din heldiggris :) Det er jo ett studie som er veldig vanskelig å komme inn på! Dette er en sjanse du MÅ gripe, det kommer til å gå kjempefint selvom du har to barnehagebarn. Du lager deg rutiner og måter å få lest og studert på uansett, og dermed går dette smertefritt. Selvfølgelig litt tungt innimellom, men slik er det jo på jobb også :-)

Gratulerer .-)

Skrevet

Gratulerer....dette klarer du!

Skrevet

Takk! Så søte dere er:))

Jada, tror jeg skal klare det....Men redd det skal gå utover barna....

Skrevet

Veldig mange som tar f.eks sykepleierutdanning har jo også familie og små barn - hadde bare meg selv på den tiden - men var imponert over hvor strukturerte og organiserte de var. Skulle tro de hadde bedre tid enn meg - selv med tre små barn :-)

Beregner du litt mindre tid til deg selv en periode - og litt lesing på kveldene og slikt.. så går dette kjempefint :)

Skrevet

Grattis med at du har kommet inn! Såklart dette går bra, det går ikke utover ungene at du studerer!

Jeg er fulltidsstudent på høyskolen, jobber i klesbutikk som ekstrajobb og har to unger på 2 & 3.5 år, det går veldig bra! Og vi er mye sammen og som student er man veldig fleksibel i forhold til barna også.

Innstill deg på at du må jobbe og ikke lengt etter et annet mer avslappet liv. Også er nettene fine å ha, he-he;)

Skrevet

He he, takk OsloMor:) I det siste har nettene vært hektiske også, men det går seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...