Mamma´n til A og F Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Kommet inn på jordmorstudiet! Klarer jeg dette med to barnehagebarn da? På hektiske dager ser jeg ikke for meg når jeg får lest.....
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 dette går så det suser:-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer! Du får jobbe etter leggetid - på samme måte som blant annet oss lærere ;-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer! Det får du til - omstrukturere hverdagen litt, lese på nettene osv. Lykke til:-)
Snupi27 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 å fy søren så heldig du er!!!! det er min store drøm!!!!! =) =) du klarer nok å fixe det på en måte ! masse lykke til =)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Åh, din heldiggris Det er jo ett studie som er veldig vanskelig å komme inn på! Dette er en sjanse du MÅ gripe, det kommer til å gå kjempefint selvom du har to barnehagebarn. Du lager deg rutiner og måter å få lest og studert på uansett, og dermed går dette smertefritt. Selvfølgelig litt tungt innimellom, men slik er det jo på jobb også :-) Gratulerer .-)
Norwegian by injection Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer....dette klarer du!
Mamma´n til A og F Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 Takk! Så søte dere er:)) Jada, tror jeg skal klare det....Men redd det skal gå utover barna....
Skravlefruen med huleboer Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Veldig mange som tar f.eks sykepleierutdanning har jo også familie og små barn - hadde bare meg selv på den tiden - men var imponert over hvor strukturerte og organiserte de var. Skulle tro de hadde bedre tid enn meg - selv med tre små barn :-) Beregner du litt mindre tid til deg selv en periode - og litt lesing på kveldene og slikt.. så går dette kjempefint
OsloMor Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Grattis med at du har kommet inn! Såklart dette går bra, det går ikke utover ungene at du studerer! Jeg er fulltidsstudent på høyskolen, jobber i klesbutikk som ekstrajobb og har to unger på 2 & 3.5 år, det går veldig bra! Og vi er mye sammen og som student er man veldig fleksibel i forhold til barna også. Innstill deg på at du må jobbe og ikke lengt etter et annet mer avslappet liv. Også er nettene fine å ha, he-he;)
Mamma´n til A og F Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2008 He he, takk OsloMor:) I det siste har nettene vært hektiske også, men det går seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå