moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Favorittfilmen til storesøster er shrek2 eller som hun sier, frekk og biona. På 2.plass er istid. Eller som hun sier beibien. Lillebror bryr seg ikke så masse om tv enda.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Min eldste har vært tv slave siden han var to mnd og besatt av tom og jerry. nÅ liker han alt mulig av filmer. vet ikke om han har noen favoritt akkurat nå. jenta ser veldig mye sabeltann for tiden. og ønsker seg av alt her i verden synniva kjolen til bursdagen sin..
Tokatter_USA Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 "Kappåt tollet". Det er Ivo Caprino-filmen "Gutten som kappåt med trollet". Hun er ikke helt stø i norsk ennå, og skjønner vel egentlig ikke hva "kappåt" betyr, men hun synes trollet er nifst spennende!
katta og co Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Her er Pippi Langstrømpe favoritten til eldstejenta. Jeg trodde vel egentlig ikke at de filmene fra 70-tallet skulle slå helt an, men jammen ta så ELSKER hun de! Tegnefilm Pippi derimot liker hun ikke. Minstejenta ser på det storesøsteren ser på. Hun har ikke noe valg...hehe
bente69;) Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Her er det Tom & Jerry og Flåklypa grandprix som er favorittene, snuppa var 4 år i juni:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Lillemors favoritt er Elias. Har 3 filmer. Hun er snart 3 år. Eldstemann vet jeg ikke hva favoritten er, han skifter hele tiden. Tror kanskje istid og biler er favoritter, var det for 1 mnd siden i allefall.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 jenta mi har elsket scooby doo siden hun var 2 år... 2 år- Gnottene 3 år Care bears 4 år My litle pony 5 år lady og landstrykeren/ 101 Dalmantinere 6 og 7 år- Barbie filmene... Gutten: 2 år Teletubies 3 år Kapteien Sabeltann 4 år Kaptein Sabeltann/Biler 5 år Speiderman/ Tom og Jerry/ Kaptein sabeltann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå