*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Ikke helt da....for vi har ikke bestilt billettene enda;o)...men vi har i allefall funnet ut hva vi skal gjøre og hvor vi skal bo de tre ukene i forbindelse med bryllupet i Orlando:o) Vi reiser jo hele familien, 17 stykker (inkl 5 barn) så var jo en utfordring å finne noe alle ville være fornøyd med.... Nå er vi så heldige å få leie to store hus i Tampa med god plass til alle, med egne svømmebasseng +++ i Tampa, halvannen time fra Orlando. Skal reise litt rundt i Florida, men ha "basen" vår i Tampa - kommer til å overnatte noen netter hist og her andre steder, men da trenger vi ikke styre med å pakke med oss alt hver gang - det er mye styr med små barn;o/ Billettene har vi kontakter på, så vi får gode priser - så blir ikke så ille dyrt dette her:o)))))
Alba44 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Så spennende da!! ) Når skal dere gifte dere?
Norwegian by injection Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Så bra *misunnelig*....Tampa er kjempefint! Vet du akkurat hvor i Tampa?
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Alba - vi gifter oss 14. april neste år:o) Snart bare 6 mnd igjen:o) USAmamma - nei, vet ikke akkurat hvor i Tampa det er....men var visst ved/i et golfanlegg, he he:o) Ene huset lå ved golfhull ni og ett ved nr syv eller noe sånt;o)
Alba44 Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 De mnd kommer til å gå fort ) Det syntes ihvertfall jeg det siste halvåret før vi giftet oss gjorde.
Norwegian by injection Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 He he, ja, Florida er et golf paradis....golfbaner overalt! Hvor i FL skal dere gifte dere?
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 Gifter oss i Walt Disney World i Orlando, faktisk, hi hi - skikkelig drømmebryllup:o) Gleder meg noe helt vilt - elsker alt som har med Disney å gjøre:o) Blir jo ikke Mikke som skal vie oss, eller noe sånt cheezy, he he - men blir veldig stilfult og flott - har fått tildelt en bryllupsplanlegger som skal hjelpe oss med å få drømmedagen i orden - så det føles veldig bra:o)
Norwegian by injection Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Så morsomt...elsker Disney World jeg også! Dere må innom Norge på Epcot Center da!!! Moro å hilse på de...
prince and princess brud060609 Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 sååå utrolig digg,, vi var i florida for 2 gang i februar i år skal tilbake påsken 2010 og 2011 . garantert maaange flere ganger, ikke mere sydene turer på oss etter vi dro til florida. helt frelst gled deg ... vi har basen i orlando da er noe spesielt med florida kunne tenkt meg og flytte ditt.
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2008 Å, jada - det skal vi:o) Var i Florida en uke mens jeg bodde i Illionois mens jeg var utvekslingstudent på high school - da var "Norge" veldig populært for oss Norske hjemmelengtende studenter, he he - husker vi kjøpte melkesjokolade og seigemenn der;o) Har akkurat fått to gratis årspass til alle Disney-parkene i posten:o)
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2008 Så kjekt:o) Elsket Orlando selv da jeg var der - gleder meg til å ta hele familien med dit:o)
It's all about me Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Nå er jeg drit sjalu ) Elsker Florida og føler en lengsel lik kjærlighetsorg hver dag etter å reise tilbake. Men sommeren 2010 SKAL jeg tilbake om jeg så må reise fra mann og barn, ha ha. Hvis dere ikke har planlagt det enneå så ligger det en fornøyelsespark i Tampa som heter Bush Garden. Den banker hele Disneyworld ned i støvlene så dere burde dra dit en tur også )
solemio Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Åååå, så fint! Vi var i Disneyworld i fjor høst og så alle brudene som tuslet rundt med tiaraer på seg. Stas. Jeg ramla også helt, og vi skal tilbake neste høst! Men altså: dere tar med 17 stk til FL og gifter dere? Genialt!
Norwegian by injection Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, Busch Gardens og Jungala er kjempebra...Du kan kjøpe en pakke med billetter til seaworld og aquatica....gå inn på aquaticabyseaworld.com og jungala.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå