Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 hvor handlere dere det dere trenger? hvordan ser deres ut? hva kostet det sånn ca? har lyst til å lage selv,men er svært lite oppfinnsom...
maleen Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Vi brukte faktisk PC, har et eget program som lager kort, innvitasjoner o.l. Leta rundt på nettet etter bilder som vi kunne bruke. Kjøpte litt tykke ark som vi kjøpe på hobbyforrettning. Skrev ut på skriveren. Kjøpte helt vanelige hvite konvolutter printet de ut med samme motiv som i innvitasjonen og samme skrift... Utgifter 200 kr ark pluss 70 kr konvolutter så blekk til skriver, hadde det, må vel kanskje kjøpe ny snart men har ikke gjort det ennå. Hadde lyst til å gjøre noe selv men er ikke så veldig flink med hendene mine
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har akkurat kjøpt papir og alt jeg trenger til å lage invitasjoner. Jeg kjøpte alt på Norway Design ved Nasjonalteateret, om du bor i Oslo. De holder til i kjelleren og har flere permer med inspirasjon, masse ulike typer papir og en fantastisk god service. Jeg brukte litt tid på å finne ut hvordan jeg ville ha våre invitasjoner og fikk gratis prøve ark der. Til ca 40 invitasjoner har jeg brukt ca 800,-. I denne butikken har de også store maskiner for å trykke ut ulike figurer, skjære til ark etc. Lykke til!
Kreps80 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg handler på panduro, har vært og kjøpt inn litt ting, ikke funnet ferdig snitt enda men. Tror de har noen inspirasjonsbøker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå