anjaslilje Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 kan jeg spise det? er 6 uker på vei og selvfølgelig redd for toksoplasmose... er invitert på middag imorgen skjønner dere..
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Bør nok være gjennomstekt, dessverre..
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 hvis låret har vært dypfryst i noen dager før det ble stekt går det bra at det er rødt. Hvis ikke bør du nok holde deg unna desverre
anjaslilje Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 gjelder det så tidlig i svangerskapet også altså?.. hm.. jaja alt for den lille men går det fint om det er skikkelig gjennomstekt da? eller bør jeg rett å slett holde meg unna?
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, det gjelder hele svangerskapet. Er det gjennomstekt kan du spise og kose deg
batteriet! Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg spiste deilig lammelår som var rosa inne her om dagen.... Tenkte faktisk ikke over det der og da.... Får håpe det går bra.
*Super*Mamman* Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Hvis det har holdt en kjernetemperatur på 70 grader i minimum 2 min under steking så går det greit.. Er fremdeles litt rosa inni da... ( leste det på ma5tportalen.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå