Libido- Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 er nå bare å gå på www.ikea.no å se.. tror det
Lille nuffe Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Har lett der. Men blir ikke helt klok på det. Ser ut som de har det på inspirasjonssidene, men når jeg leter på produkter finner jeg bare rød høyglans..
Skravlefruen med huleboer Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Joda. det har de.. vi har d nemlig.. men det er ett kjøkken man i mine øyne blir fort lei av, og som er tungvint å vaske. Tørker man av med en våt klut, så etterlater det samme merker som om man vasker en glassoverflate. Men for all del.. det er ikke så dyrt og det er pent å se på :-)
Lille nuffe Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 Okei. Takk for rådet. Om du skulle valgt omigjen, hvilket kjøkken hadde du kjøpt da?
Libido- Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Står kun rød høyglans på sidene deres. Mulig det hvite ikke er registrert der da..
Skravlefruen med huleboer Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Er ikke helt sikker ift til Ikea, bildene på internettsiden deres samsvarer ikke med hvordan de ser ut i virkeligheten. Så det aller beste er å kikke litt rundt i butikkene først. Har du hørt om en butikkjede som heter Kvik? De holder iallefall til i Bergen - og har mye like priser som ikea. Skulle jeg valgt ett annet kjøkken, så tror jeg hadde gått for ett hvitt ett (ettersom det er mest stilrent), men ikke høyglans. Mer lakkerte og litt profilerte forsider om du skjønner :-) Lykke til i kjøkkenjungelen... er ikke ett lett valg det derre :-)
knall og fall Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Ja det har de og det heter Abstrakt (samme som det røde som du henviser til). de har også et annet som er litt mindre høyglans som heter Solär - kjempefint:-). De har også et annet som heter Applud (tror det heter det) som er veldig bra og billig (mindre høyglans enn Abstrakt). Og jeg har sjekket priser flere steder før jeg handlet mitt kjøkken på IKEA - og KVIK er ikke billigere enn IKEA...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå