Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 tenk at de kutter ut hotel cæsar for å sende den møkka der... *hrmf*
Libido- Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 hat er vel kanskje et sterkt ord, men jeg klarer meg veeeeldig fint uten ja. Var greit første gangen. Nå er det ganske oppbrukt.
"husmor"med lille Nora Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 hehe. er helt enige med deg!!! ser faktisk på nrk1 på fredager:p (noe eg aldri gjør til vanlig)
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 så bra det er flere... hotel cæsar kan jeg ikke leve uten.. hehe..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Hater det ikke, men ser heller noe annet;)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Heller skal vi danse enn hotell cæsar! BLÆ!! (sorry) (men det er et program jeg ikke kan se på)
FrøkenSprøken Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har egentlig ikke tenkt over det, men kan umulig like det spesielt godt, siden jeg aldri ser det. Men nå ser vi som regel på nrk i helgene vi da. Eventuelt ser vi en film, eller en dokumentar på discovery eller noe... Liker jo ikke Hotel Cæsar heller, men det vet du vel;) *sær*
Bunnies by night Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hater det ikke, men switcher kjapt forbi tv2 på fredagene ja... synes det er utrooooolig kjedelig å se på folk danse som ikke kan danse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå