Gå til innhold

huff.. begynnende svangerskapsforgitning.. kanskje.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til kontroll hos legen min idag etter 14 dager siden jeg hadde SVÆRE opphovnede føtter, og 1+ av protein i urinen...

Idag hadde jeg 2+ protein i urin og ødem i føtter ble "målt" til 2+.....

Legen snakket om kanskje begynnende svangerskapsforgiftning etc... og jeg tok bl a blodprøver, fikk streng beskjed om å være i ro i helgen og HVILE mye.. og måtte komme tibake på mandagsmorgen med ny urinprøve... Men hun sa at d var bra at blodtrykket mitt var bra, 110/70!!

Har lest litt om dette på Pasienthåndboka nå og ble litt skremt da...

VIL IKKE HA SVANGERSKAPSFORGIFTNING JEG!!!!! Og heller ikke sånn ALT FOR TIDLIG fødsel!!!!! ååhhhh..

Leste bl a at symtomene kunne være sjeldnere do besøk og dette kommenterte jeg til min kjære for noen dager siden at jeg synes d var rart at jeg ikke lenger gikk så ofte på do og faktisk kunne sove fra midnatt til sju uten å opp på do...... (dette er uvant da jeg har gått på do opp til flere ganger på natten over lengre tid egentlig nå!!)

Kjenner også at jeg har litt sånn "smerte"tak øverst i magen som kommer og går, men har liksom trodd (og gjør d kanskje ennå også....) at d er baby'n som presser på oppover til mageregionen...

HMM...

sitter å lurer på om jeg skal ringe føden jeg og høre hva de synes... om jeg kanskje kunne få en ul for å sjekke....

vil jo ikke at den lille prinsen i meg skal lide.....!!!!!

Noen med erfaring eller noe ....?!?!!??!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom ut fra observasjon på sykehuset i går for akkurat dette her.. Bortsett fra at jeg har litt høyere bt enn du da, også har jeg 3 i ødem.. Jeg fikk også beskjed om å hvile og ta det med ro... Og om du tisser lite, så skal du prøve og drikke masse.. Det måtte i allefall jeg igjennom på sykehuset..

Fikk masse prøver dagen lang, men alt viste at babyen hadde det kjempe bra, selvom mamman hadde det litt mindre bra.. hehe.. Men jeg syntes det hjalp en del på og sitte mye høyt med føttene og HVILE hele dagen.. Så da er det kansje riktige tidspunktet til og få mannen din til å oppvarte deg.. jeg låg i sengen i tre dager i strekk nesten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...