Gå til innhold

Dere med ikm i uke 41!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått noen symptomer nå tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting her, dessverre... Har ikm 10.10, så det er en stund til

Skrevet

ingen tegn her nei...desverre!! ingen gravid følelse i det hele tatt!!

Skrevet

ser dessverre dårlig ut denne perioden også... hatt noe vondt i mange, men grunnet at jeg har fått kyssesyken så kan det like gjerne være pga det...

Skrevet

kvalm og vondt i ryggen, men antar de er virus eller noe for ikke normalt så tidlig....

Skrevet

I følge den listen nedpå her ang symptomer så har jeg masse symptomer, men hvor mange av de som er reelle eller innbilning er ikke godt å si, hehe.

Skrevet

jeg har ikm tirsdag... tror jeg.. har ingen symptomer, men føler heller ikke at jeg skal ha tr.... hmmm. er veldig forkjølt.. men det er vel ikke et symptom. :/

Skrevet

Jeg har ikm om en uke...kjenner endel murringer i magen, noe jeg synes er litt tidlig?! Men bortsett fra det, er det ingen symptomer, så har egentlig ikke trua denne gangen... :/

Skrevet

Jeg har ikke helt styr på disse ukene, men ser at en over her har ikm om ca. en uke og det samme har jeg. Slenger meg derfor på her:)

Jeg hadde smerter i magen i går. Lignet menssmerter men var mer intense. I dag har jeg vært ekstremt trøtt, men det kan også være fordi det er så dårlig vær...

Skrevet

IKM tirsdag tror jeg=)

Hadde veldig ømme brystvorter hele forrige uke, borte nå, litt ømme bryster.

Har hatt vekslende veldig øm livmorstapp( kjenner det ved samleie)

I går hadde jeg en helt sjuk intens krampe/smerte i underlivet, varte i ca halvtime hvor jeg ikke klarte stå, lurer om det var pga samleie.

Er øm når jeg tisser på innsiden liksom, hvis dere skjønner=P

Men lurer egentlig bare på om mensen er på vei, har fått bitte litt lyse brun utflod søndag og lørdag når jeg våknet. Bruker ikke spotte ellers, men vet jo ikke helt hva dette er... Evt sen festeblødning...

Ellers er jeg kvalm om kveldene og natta, men mulig det kommer av tett nese og hoste...

Så skal teste i morgen eller tirsdag...

Er på 5 pp nå.

Håper virkelig det klaffer snart!!! Argh

Krysser fingrene for alle=)

Skrevet

Nå begynner innbildningene.... Jeg har vondt i magen. Skikkelig mensvondt og bare på venstre side. Er svimmel, trøtt og uvel. Jo da. Er nok akkurat like gravid som sist!!! Men forskjellen er at jeg ikke har kjent etter denne gangen. Sikkert bare luft:(

Aaaahhhggg. Hyyyl. Det er så lenge til fredag!!!!!!

Skrevet

Jeg er ikke noen symptomjeger.. Hehe.. Så jeg tar det som en selvfølge at TR kommer.. Hadde ikke noen sympt sist svangerskap heller.. :)

Skrevet

heisann, jeg har ikke ikm før 10okt, men har kjent tegn siden tirsdag. Høres litt sprøtt ut å kjenne det så tidlig, men det var akkurat sånn sist gang jeg var gravid også, bare at da skjønte jeg det ikke. Jeg får en spes metallsmak i munnen, mensmurringer og hetetokter. Samboeren min tror jeg innbiller meg alt, så da får vi vel se på fredag hvem som har rett;))

Skrevet

Jeg har IKM imorgen....Men desverre så tror jeg at TR kommer som vanlig....Å da går vi inn i vår 11pp...

Krysser fingrene for dere alle:)

Skrevet

noen flere som har graviditets tegn?? jeg har ingen.....dag 29 i min syklus, så det enda drøye 4 dager til før IKM er....

Noen som tester?

Skrevet

Jeg har IKM 11. oktober (lørdag).

Jeg er litt småkvalm, ikke slik at jeg føler at jeg må spy, men jeg kjenner det, rar smak i munnen (kanskje tilfeldighet eller ingenting), stinn i magen og ømme bryst, i tillegg til at jeg synes det er litt økt behåring rundt aerola.

I dag kom det også litt lyserosa på papiret etter jeg hadde vært på do. Jeg pleier sjeldent å spotte eller begynne og blø tidlig, egentlig bare dagen før selve IKM, så det er litt ulikt til å være meg.

Kanskje festeblødning eller er det for sent? Normalt? Symptom? Noen som har hatt det slik og vært gravid?

Jeg har lyst til å teste, men..

Skrevet

Jeg testa idag...To dager etter IKM....Å den er POSITIV!!!!!!!

Endelig!!!! Må teste igjen imorgen....ER i sjokk....:)))))

Skrevet

åh gratulerer:)

Skrevet

åå, gratulerer masse! tror nesten ikke jeg klarer å vente til fredag med å teste!!

Skrevet

Har ikm på lørdag eller søndag er ikke helt sikker, da syklusen endrer seg av og til mellom 27 og 28 dager. Har hatt utrolig ømme bryster denne uken, masse luft i magen, og i dag var jeg så trøtt da jeg kom fra jobb at jeg måtte legge meg. så dette så jo litt lyst ut, men i kveld er det noen murringer nederst i magen, har ikke fått noe blødning, men er meget i tvil nå ja. de murringene ødela liksom hele greia:)

Kanskje vell pessimistisk her nå, men det hører vell med hele prøvinga at man håper så sterkt og er redd for å bli skuffa.

Ønsker alle lykke til:)

Skrevet

Gratulere så masse til zoia : ) Så godt å høre at noen får klaff =D

Jeg fikk mensen i år, så må nok i ny pp om noen dager desverre!!

Masse lykke til dere andre!! Håper på flere positive tester da!!!

Skrevet

Tusen takk:)

Testa igjen idag tidlig og det pluss tegnet kom rimelig kjappt!!

Sjekka termin på nettet og ifølge den er jeg 4 uker og 5 dager på vei:)

Slapp å gå inn i min 11pp...

Må innrømme at jeg prøvde hostesaft(for å gjøre slimhinnen tynnere el noe sånt) og nåler i ørene av ei venninne som driver med sånt..

Vet ikke om det er derfor men jeg er gravid!!;)

Masse lykke til til dere ALLE!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...