Gå til innhold

Da var juleforestillingen i boks her. :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sto mellom teskjekjerringas julestrid på det norske teater eller hakkebakkeskogen på nasjonalteateret. Ble hakkebakkeskogen gitt. :D Jippi. Var der for 2 år siden og så kardemommeby. I fjor så vi peter pan på DNT. Blitt en sikkelig fin førjulstradisjon for oss dette. Nu gleder vi oss store som små.

Vi ville egentlig på nøtteknekkeren da, men vi fikk ikke ut fingen og fikk bestilit i tide.

Siklerotte.. you know what to do! ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg tror dere har gjort et godt valg:)

Jeg gleder meg ihvertfall veldig til hakkebakkeskog!

Skrevet

Flettemette

åhhh, skal dere også ja? cool. Vi begynte å glede oss med en gang vi. *ler*

Skrevet

Tuppa skal også å se hakkebakkeskogen :) sammen med svigers.

Også skal hun, mamma og jeg å se puttipluttipott i desember :)

Gleder meg som en liten unge jeg, er SÅ koselig å gå på teater før jul! Også så morsomt å høre alle komentarene fra barna rundt om i salen hehehe..

Skrevet

Ja, er det ikke utrolig kos å gå på teater før jul!!!

Nesten det koseligste i hele førjulstida!

:-)

Så "Reisen til julestjernen" i fjor. Har ikke bestemt ennå i år, men det er kanskje på tide å planlegge alt?

Skrevet

mami!

ja, vi tenkte litt på plutti også.. men jeg vet ikke om det er noe gøy for voksen? hehe. Vi er litt egoistiske her vi serru. hahaha.

Skrevet

mmm, enkelte dager var helt utsolgt allerede ja.

Skrevet

Wow, såpass!!! Jøss jeg er alltid å treg med alt sånt...

Får vel bare bestemme noe da:-)

Skrevet

Høres kjempekoselig ut!!

Gleder meg veldig til lillegutt er gammel nok for teater :o)

Skrevet

Vi ser alle barneforestillinger på national. Det er obligatorisk her i huset:)

Skrevet

Vi skal også på hakkebakkeskogen :) Gleder oss veldig.

Var på Putti sammen med tantebarna mine for noen år siden - jeg tror jeg koste meg mest, he he - de var da 10 og 13 år. Hører med at jeg har alltid hørt på Putti på plate i jula da og har et spesielt forhold til den, men mener den passer for voksne likevel......

Skrevet

hehehe jooda :)

Nå har jeg ikke sett puttipluttipott siden jeg var liten selv da, men tror nok det skal bli koselig :)

Jeg og tuppa satt å sang masse til musikken i fjor hvertfall (for det meste jeg)..

Kunne egentlig tenkt meg å sett reisen til julestjernen, men jeg tror kanskje frøkna er litt for liten til det enda. Husker jeg var livredd for hun heksa første gang jeg sa den selv :)

Skrevet

Blir Jul i Blåfjell på oss, en god venn av mamma skal spille i den forestillingen så vi fikk DE setene:) Gleder meg!

Skrevet

Dn skal vi også på:-)

Dessuten Folkog Røvere OG Puttiplott:-)

Desssuten har jeg lest at reisen til julestjernen går et sted...Kanskje dit istedet for puttiplott,blir en av dem:)

Skrevet

Høres koselig ut:o) Vi har også nettopp bestilt de billetter til Tobias sin første teater-forestilling - skal se Karius og Baktus om et par uker - gleder meg til å se hvordan han liker det - han elsker i allefall Karius og Baktus:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...