moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Går det noen greie filmer? Jeg er ikke så glad i lørdagsprogrammer =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Er fredag idag, så her står skal vi danse på programmet.. Etterpå blir det vel senkveld tenker jeg.. Hvis jeg ikke sovner.. Er trøtt, og nå smører mannen noen skiver til meg, så har han kjøpt en liten sjokolade til meg jeg skal kose meg med, så sovner nok når jeg blir mett og god i magen..
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Kan du sende han opp hit med noe mat etterpå? Det er jo ikke såå langt! =) Tenk om min mann hadde gjort noe for meg! Han er jo helt utslitt for han har måtte sett etter begge barna idag. Og det er stridt å sitte foran dataen og passe 2 barn. I tillegg måtte han jo gi dem frokost og dusje lillebror. Det er vanskelig å være mann noen dager..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Ja stakkars menn.. Si han må gå å finne litt mat til deg så skal du heller lage mat til han en gang han er syk.. Kom på en vandre historie nå: Det er jo ett fakta at menn ikke klarer å gjøre to ting på en gang. Så det sies at menn ikke kan gå ned trappa å tygge tyggis samtdig. Så de tygger til de kommer til toppen av trappa, stopper å tygge, går ned trappa så fortsetter de å tygge. Dette mobber jeg mannen min med rett som det er, det pluss at menn har mye lavere smerte terskel enn oss. Derfor hadde de faktsik ikke tålt en fødsel en gang.. Hadde dødd av smertene. For å ikke snakke om mensen, de hadde hatt en fri uke fra jobb i mnd.. Får trøste oss med at vi er det sterke kjønn..hihi:) Selv om de ikke liker å høre det..
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 He he ja jeg er litt enig i den at de bare klarer 1 ting om gangen. Sambo har vært avgårde til byen noen ganger på ærend. Jeg har kanskje spurt han om 1 tjeneste, men han sier liksom bare "eh nei, jeg skal jo gjøre ærend og handle ting" Han glemmer at jeg reiser til byen og handler og gjør ærend og får ordnet opp i ting, med 2 barn på slep. Og jeg har ikke tall på hvor mange ærend jeg har gjort for ham.. Eller for resten av hans familie, som ser på det som en oslotur å dra lenger enn bryne... Ha ha Nei jeg måtte vel omtrent lugget i fødsel for å få han til å lage noe mat til meg. Ja om han hadde gjort det da. Han er flink, og han er handy og han er en jobbe mann ute, men han er ikke så veldig hjelpsom inne og han liker ikke å gjøre noe for meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Du høres for snill ut med han.. Du må forlange litt tilbake igjen:) Men synes du er kjempe flink som klarer alt sammen. Skjønner ikke helt hvordan du får tiden til å strekke til. Huset her hadde fløte over, og vi hadde vel ikke hatt klær igjen som var rene, hvis ikke mannen hadde gjort en god del han også. Særlig nå som jeg ikke kan gjøre så masse, han har måtte støvsuge, vaske gulv i 9 mnd omtrent nå, og må gjøre det enda en stund til. Han gjør det, men aldri uten at jeg har sagt at nå er det på tide.. Klær vasker han uten at jeg må si noe..
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 Klærne vil jeg vaske selv, støvsuger han så må jeg gjøre det på nytt dagen etter senest. Så det er like greit å gjøre det selv. Jeg jobber jo ikke så masse så har en del tid når barna er i bhg 3 dager i uka. Men nå begynner snart fjøssesongen, og da får nok jeg også litt travlere dager dersom sambo skal fortsette å jobbe i byen. Men det gjør meg ikke noenting. Jeg synes det er helig å være hjemme alene. Vi krangler heller ikke så masse da =) Han klarer som regel å forstå at når jeg har lagt lillebror så får han legge storesøster. Det er jo ikke verst bare det =) Nå tar han faktisk intiativ til å legge storesøster, og det er jo kjempebra til han å være =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 nei men det er jo bra. Hvis du har tid og syntes det er greit er det jo ikke noe problem:) Godt dere ikke krangler, det gjør vi i perioder her..hehe.. (og må vel innrømme at det kanskje er 80% min feil at vi krangler..) Han er stort sett alltdi blid, mens jeg blir fly forbanna, og lunta mi er så kort at den av og til ikke er der en gang.. Min mann er perfeksjonist føler jeg på alt han gjør nesten. På sin måte da, så er jo ikke helt gjennomført alltid men... Jeg flyttet inn hit i huset til han, og de første gangene når jeg vasket her for han så gikk han rundt og sjekket bak dører og karmer og påpekte ting jeg hadde glemt, og fant renne merker på speil osv.. Så du kan si det sånn at når han skal støvsuge, så kan en faktisk merke stor forskjell for han tar evighetens tid på å støvsuge, blir liksom aldri ferdi hehe..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Handlet forresten ikke så mye om hva som går på tv idag lenger denne tråden hehe:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2008 Nei egentlig ikke he he=) Sambo ville ikke ha noe mat, og da lager han heller ikke noe til meg. Jeg får enten ta meg en skive eller lage noe selv. Tror jeg går for en pita og løvbiff hvis jeg har i fryseren =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Ja det hørtes veldig godt ut.. Jeg ble ikke skikkelig mett av tre skiver.. Så vet ikke om jeg må ta meg litt mer mat eller hva jeg skal gjøre?
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg spiste en pita og det var nok. Var litt vondt å svelge, men det gikk ned likevel. Mat er godt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå