Gå til innhold

Noen tanker fra meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender ofte at "alle" endrer holdning til ulike ting.

På et tidspunkt ble ikke røyking sett på som skadelig, og i det neste er dette en sak det ikke råder mye tvil rundt.

Hvis jeg ikke tar helt feil så er det noe lignende som skjer med light-produkter nå, da særlig med tanke på aspartam. Fler og fler begynner å innse at dette ikke er særlig godt for kroppen.

E-stoffer, parabener, paracett, overdreven bruk av antibiotica ++ er alle ledd/potensielle ledd i denne rekken av av "selvfølgelig skadende" ting.

Ved all forandring finner man motstand. Dette kommer sterkt til uttrykk her på siden, når man ser på alle vaksinetrådene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vaksine er det minste av to onder. ønsker du alle sykdommene tilbake?

Skrevet

For å nevne dette med antibiotika, før ble det brukt for mye og mange typer antibiotika for å kurere enkelte sykdommer. Det har ført til at enkelte bakterier er resistente mot antibiotikaet, og da finnes det ikke tilstrekkelig behandling. MRSA feks.

Når det gjelder aspartam leste jeg en plass at det er det eldste kunstige søtstoffet vi har (brukt i over 20 år), burde det ikke da finnes dokumentasjon mer på skadevirkningene?? Men på en annen side kan jo det være at det er først nå de har funnet ut hvor skadelig det kan være..

Skrevet

Aspartam er ikke farlig FØR det blir spist. Det blir nemlig giftig først ved 37 grader. Derfor slipper det unna reglene.

Skrevet

Antibiotika brukes da fortsatt for mye vil jeg si. De fleste leger skriver jo dette ut i hytt og pine, og de færreste foreldre tørr å vurdere selv om det er nødvendig eller ikke.

Skrevet

Noen leger skriver gjerne ut penicillin og antibiotika for det meste. selv når det ikke trengs (jo det skjer).

Men ellers så handler det jo om forskning da..og røyk HAR man faktisk visst ganske lenge at har vært skadelig..

Skrevet

Poenget mitt er ikke at man har visst det lenge, poenget er at det var en endring på et tidspunkt. Og slike endringer skjer hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...