Gå til innhold

Hvordan ville dere tenkt om dette (jobb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på jobb intervju i går. De hadde leid inn en "proff" intervjuer og grilla meg i nesten 2 timer. Jeg var drit nervøs men han sa til meg på slutten at jeg hadde gjort det veldig bra. Så ville han ha meg til å ringe tilbake i dag og fortelle hvordan jeg tenker videre.

Jeg har snakket med både intevjueren og daglig leder der i dag, bare positivt de spurte bare litt mer om noe de hadde tenkt på etter intevjuet i går.

Så i ettermiddag fikk jeg telefon fra daglig leder om jeg ville komme på besøk til tirsdag, hilse på de andre ansatte og se hvordan de jobber, og da lovet han meg at det ikke ble grilling.

Hvordan tror dere jeg ligger ann?, vet at de har hatt 5 stk inne til intervju, jeg var sistemann..

Huff vet jo at dere ikke kan svare meg på dette egentlig, men jeg har så vannvittig lyst på den jobben, har en stor klump i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo lovende ut det :-)

Skrevet

Du ligger garantert godt an, ja. Man presenterer ikke deg for de andre ansatte sånn uten videre. Lykke til:)

Skrevet

Kan jeg spørre deg om åssen jobb det er du har søkt på? Synes det hørtes helt forferdelig ut og måtte grilles nonstop i 2 timer:O Ser på dette med skrekk og gru da jeg neste år skal i ilden.

Så til spørsmålet ditt:) Første som falt meg inn da jeg hadde lest innlegget ditt,var at du får jobben:) Jeg tror vel ikke at de tar inn alle 5 som skal hilse på ansatte og se hvordan de jobber? Synes iallefall det hørtes rart ut.. Derfor tror jeg du ligger veldig bra an:):)Lykke til,hold oss oppdatert da,spennende:)Hilsen Anonymus:)

Skrevet

virker jo som du ligger kjempe bra ann. De drar vel ikke med alle rundt å hilser på ansatte osv.=)

Skrevet

Tusen takk for svar dere:-) Jeg tenker egentlig positivt selv, men er livredd for å ta det for gitt..hehe

Det er en salg/kontorjobb, med endel ordremottak, bestille og velge nye produkter. Jeg skal overta for en ansatt som går ut i permisjon nå, og når hun kommer tilbake skal jeg ha ansvar for å utvikle salgsdelen videre i firmaet.

Jeg har ikke erfaring med den type jobb men har jobbet mye med salg før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...