Gå til innhold

spm om uvi

*Anonymus Maximalus*

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mistanke om uvi, er det såpass akutt at jeg bør levere urinprøve på legevakta i morgen, eller kan det vente til mandag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss det utvikler seg til skikkelig uvi så skal jeg bøye meg i støvet viss du klarer vente til mandag med å kontakte lege :D!!!

har jeg mistanke så er det rett til legen samma pokker. det er jo så vondt. jeg hadde tatt kontakt med lege, og fått medisin nå viss det er det. da får du helgen til å kose deg med familien og være uthvilt på mandag når hverdagen starter igjen :)

Skrevet

jeg får aldri vondt at uvi før den er blitt ekstremt kraftig, da låser ryggen seg.

Men jeg har en liten mistanke nå, men hater å gå på legevakta for på legevakta her er det kun sure grinete mennesker, pluss masse KØ.

Skrevet

jeg bøye meg og i støvet om du holder ut hvis det blir en skikkelig uvi. =)

det du kan gjøre er å dra på helsekost å kjøpe tranebærkapsler og tranebærsaft

jeg bruker tranebærkapslene og de funker veldig på meg =)

Skrevet

om du har svie ved vannlatning og feber ville jeg dratt på legevakten.

Skrevet

jeg har helsekostdråper som heter solidamin som er mot uvi, kan ta de. og heller levere prøve på mandag kanskje..

Skrevet

Enig med alle her.....drikk masse cranberry juice....det hjelper :-)

Skrevet

uvi gir aldri de symptomene på meg. den merkes ikke før den er blitt veldig kraftig og da setter den seg i ryggen på meg.. men synes jeg har vært så sinnsykt mye på do de par siste dagene, pluss at jeg har litt vondt i ryggen nå..

Skrevet

Du får kjøpt urinstix på aptoketet - med enkel bruksanvisning og avlesning - som lett avgjør om du har en uvi eller ikke :-) Dersom den gir utslag - så kan du jo avgjøre i forhold til symptomene dine om du klarer å vente til mandag med behandlign eller ikke :)

God bedring :)

Skrevet

takk for tips, skal dra å kjøpe det i morgen jeg=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...