Gå til innhold

Hjul valg hjelp dere? (teutonia spirit)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til å bestille teutonia spirit fra ping ong. men klarer ikke bestemme meg for 60 hjul (med tre spiler) eller de vanlige 50 hjulene (mange spiler) Jeg tror jeg syns 50 hjulene er finest å se på, mens jeg har hørt 60 hjulene har bedre trillekomfor da de er litt mykere.

Er det noen her som har en viss peiling på dette hadde det vært hjelpsomt!!

60 hjulene:

210820081545juRR8VOshryZqYQYCQ.JPG?7

50 hjulene:

http://cache.finn.no/mmo/6/133/900/86_1210323349129.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis ikke denne vognen er en eldre modell fikk jeg beskjed om idag at jeg ikke kunne bytte ut de hjulene på min, da jeg helst ville ha en annen type. Så sjekk opp det der ordentlig!

Skrevet

Jeg har selv 50 hjulene på min Teutonia og synes de er så flate og er ubrukelige på snø. 60 hjulene virker mer avrundet og kanskje bedre?? Uansett synes jeg disse luftfrie hjulene er ubrukelige, lager lyd på grusveier og er i det hele tatt stygge...Men det er jo eneste alternativ på visse Teutonia-vogner så da får vi lide med de..

Skrevet

Da har jeg bestilt vognen! med 60 hjula! (ja det går ann hvis man bestiller fra lilleprinsen eller pingpong)De er mer avrundet ja, og litt mykere, bedre trillekomfor og passer bede på norske veier.

Skrevet

Fra produsenten sin side skal man kunne velge forskjellige hjultyper (hvilke hjulmodeller som kan velges for de ulike vognene finner du inne på teutonia.no).

Var borti én forhandler som ikke ville ta imot annet hjulvalg, men det er bare å spørre i butikken så bestiller de (fleste) med andre hjul til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...