Gå til innhold

Har noen av dere opplevd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å teste like svakt (nesten usynlig) på cb med et par dagers mellomrom og likevel vært gravid? Tok en cb på onsdag ettermiddag som var ultrasvak, og en i dag som er like (hvis ikke enda mer) ultrasvak...Ikm i dag, ingen mens og har veldig regelmessig syklus, så jeg skjønner ingen ting her..Erfaringer noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Det er nok ikke dette du vi høre, men det kan være du er i ferd med å miste... At du såvidt har vært gravid men at det ikke blir til noe. Jeg har testet veldig svakt med noen dagers mellomrom og da gikk det ikke så bra. Det kan være du produserer hcg sent og at det er grunnen til svake tester (hcg skal dobble seg annenhver dag og da vil testene bli sterkere) Det eneste som kan si det med sikkerhet er nok blodprøve (dersom du ikke får blødning) med to- tre dagers mellomrom. På den måten vil du kunne se om det er stigning eller senking av hcg.

Tvi tvi :-)

Skrevet

Hei, takk for svar :)

Det er akkurat det du sier som jeg tenke at skjer, en såkalt kjemisk graviditet. Og det værste er at jeg hadde akkurat det forrige mnd. Opplevde det samme ift tester, men mensen kom på ikm likevel. Det er jo helt utrolig hvis det skjer to ganger av to mulige..Håper innerst inne at jeg bare produserer hcg sent, men tviler i grunn. Med førstemann testet jeg superpositivt på ikm..Jeg får bare se hva som skjer i løpet av helgen ellers kontakter jeg legen til uka, men tusen takk for at du tok deg tid til å svare uansett da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...