roxanne Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Altså omgangssyken. Takk og lov at jeg har engangshansker liggende. Datteren min spydde ut sofaen, og da var det jammen greitt med hansker for å få trekkene av og rett i vaskemaskinen.
blond Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Skrekk og gru! Håper vi slipper unna... God bedring og lykke til..
roxanne Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Smittsomme greier- det satte jo ut et helt hotell forrige helg. Viruset er så smittsomt at du kan bli smittet av den usynlige vanndampen som kommer opp fra WC når du trekker ned, hvis det har vært en person før deg med dette viruset. Så det er lurt å legge på dolokket når en trekker ned etter seg når smitten er i hus, samt hyppig håndvask.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Off ikke si det høyt en gang.. Omgangsyken er noe av det verste jeg vet.. Så føler nesten at jeg kan bli smittet ved å lese om det bare.. Riktig god bedring!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Off det er det siste jeg trenger i alle fall! Jeg har nok som jeg har. Det verste må være å ha syke barn når en er syk selv. Håper du slipper det! Og god bedring til datteren din!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå