~Milly~ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Etter en spennende budrunde, ble huset vårt!!! Vårt første hus, og vi gleder oss SÅ masse =) Vi skal male alle de grusomme furulistene, og legge nytt gulv på kjøkken.. Tror det kan bli bra etterhvert =) http://www.finn.no/finn/realestate/object? finnkode=14928003&sid=xz9sbc-3REI075291&WT.svl=Link.
SuperGlad Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 fint hus :-) dere er heldige! Men tenk litt etter, nå vet alle hvor du skal bo........ Er ik kun "snille" mødre her inne.
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 fint hus da men ikke så smart å legge ut link. da veit alle her inne at du om en stund bor i Skoklandsvegen 3, i Haugesund...........
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Det kan nok bli veldig bra ja grattis! Også så billig da!
Miramor Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes du er dummere enn HI....som må skrive adr. Teit gjort.
~Milly~ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2008 Om noen her inne har interesse av hvor jeg skal bo, eller bor nå, er det ikke noe stort problem å finne utav, da jeg ikke har gjort mye for å være anonym. Tar ikke det så tungt! (ja, jeg har bilder av barnet mitt på facebook også. IIIK. ) Takk til dere som har gratulert =)
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Fikk heller ikke opp linken (stod at annonsen var slettet) men GRATTIS!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå