Ralla34 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har testet med gravi- test, clearblue. leste litt feil på bruksanvisningen og holdt pinnen i glasset i 5-6 sek, i stedet for 20.... KLØNE! MEN den viser at jeg er GRAVID!! stemmer det allikevel tror dere?
Kjærlighet <3 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer!! :-D Du er nok gravid ja! Den slår ikke ut før det er hcg - hormon å spore, så er den positiv har testen klart å fange opp nok av det hormonet selv om du ikke hadde den i glasset i 20 sek :-) Lykke til med svangerskapet!!!
Ralla34 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 JIPPIJA! Håper jo selvfølgelig det! kan hende den viste pos fordi jeg sannsynligvis har vært gravid en liten stund. hadde siste mens (første dag) 20.august, men det var samme dag som jeg sluttet med pillen, så jeg trodde det ville ta lngre tid...,o) takk for lykkeønskninger, blir nr, 2 i så fall...
Ralla34 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Noen fler som vet? tør liksom ikke helt slippe jubelen løs...;o)
Minesmå:)+en til! Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 GRATULERER! Du e gravid!!!! SLipp jubelen løs!!!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Den slår ikke ut positivt hvis du ikke er gravid!! Gratulerer:)
Ralla34 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 DA ER JEG ALTSÅ GRAVID!!! Jeg er sååååååååååååååå glad:o) funnet ut at jeg er ca 6 uker på vei...;o) Lykke lykke til til alle dere andre her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå