Gå til innhold

JENTER.....JEG ER FERDIG MED ALLE JULEGAVENE:):):):)

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

BLE FERDIG MED ALLE I SEPTEMBER JEG:)

så nå skal jeg bare glede meg over at jeg slipper stresse mer med det:)

hvordan ligger det ann med dere andre som har termin nå i nov/des??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei!!! Jeg som trodde jeg var så flink,har fått unna halvparten.:) Må vel komme meg til byen i morgen å få gjort unna de siste slik at jeg også kan slappe av og ikke stresse med det i siste liten.Når har du termin da??

Gjest elissa2
Skrevet

jeg har termin 14 november:)

også har jeg 2 aktive krabater her hjemme på 8 og 2 år, så jeg tenkte at julehandel i desember med gutta boys og en nyfødt var uaktuelt.....får høyt blodtrykk med tanken...hehe

når har du termin????

Skrevet

Hehe..ja,da skjønner jeg at du er glad du er ferdig!:) Jeg har termin først 6.desember så har enda en stund igjen,men er jo greit å slippe å springe som en gal når det nærmer seg.Har dessuten en mann som jobber offshore så ikke mye hjelp å få der når det kommer til julehandel.:) Også er dette vårt første barn så er mye nytt vi går i møte.:)

Gjest elissa2
Skrevet

da skjønner jeg at du er spendt:) den første fødte som kommer:)

tenk så flott da, sitte å kose seg med den lille babyen og se på alle som springer og stresser rundt med julehandelen:)og vite at en selv er ferdig og trenger ikke stresse mer med det:)

skal bli flott:)

vet du om det er gutt eller jente du får da?

Skrevet

Ja,det blir en spesiell førjulstid/ jul for oss.Gleder oss masse:) Så da er det nok godt å være ferdig med alt stress. Vi venter jente:) Håper bare at den lille ikke drøyer så mye over termin før hun melder sin ankomst,hadde vært greit å komme seg litt før selve julen.:) Men det er vel ikke noe man rår over uansett,hun kommer vel når hun finner det for godt!:)

Skrevet

hjelp!!

godt du er ferdig du da om du syntes d er stress, men for meg ville d bli å ta bort 70% av julegleden...elsker å shoppe og spesielt i juletidene med julekor og fine julelys rundt i alle gater og butikker=)

Skrevet

Jeg kjøpte litt i USA i februar, men resten må vente til november/desember. Gir som regel bort rundt 50 gaver, så det er ikke gjort i en fei å få de unna, he-he. Men begynner tidlig med planleggingen da. Og julekort skal lages så snart bebi er komt ut og jeg får tatt bilde av henne og storebroren i nisseluer :)

Skrevet

Er ferdig med stort sett alle, har 2 igjen, til samboer og lillegullet=)

Må en liten tur til byen å få julestemning, men er så glad jeg slipper å bruke tiden min med den nyfødte på butikkene å stresse rundt med fullt av folk overalt i tillegg til at man skal amme!!! Nei, greit å få gjort unna det meste, har mer enn nok med min førstefødte og synes det er deilg å tenke på at jeg nå kan ta meg en bytur og bare valse rundt i mitt eget tempo;-)

Skrevet

Julegaver? Allerede? Har jeg ikke tenkt tanken på en gang...

Jeg elsker å gå i butikker rundt jul å handle, når det er pyntet så fint og man får masse julestemning.

Tviler på det blir så veldig annerledes i år selvom jeg har en liten baby med meg. Bare kos det=)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å kjøpe så mye som en eneste julegave før babyen kommer.. og jeg har termin 15. november. Jeg elsker jula, og føler ikke at den er noe stress. Er jo bare stress om man gjør den til et stress.

Så jeg gleder meg til desember, trille rundt i julegater med splitter ny bebiss og pappan og shoppe :) Pynte juletre, lage julemiddag og i det store og hele.

Og skulle jeg blir sengeliggende *bank i bordet* så har jeg en samboer jeg kan sende ut, eventuelt internett som er fint :)

Skrevet

Det er deilig å ha handlet det meste av gaver ferdig =)

Jeg sa enkelt og greit til mannen for et par uker siden,at om ikke de gavene kom i hus IDAG,så ville han bli stående alene med det om et par uker... hehe..!!

Da gikk vi og shoppet det meste på null komma niks,hadde laget liste på forhånd da,og da er det jo stort sett bare å putte i vognen og betale ;)

Mangler 2 gaver,en til en venninne,også en til svigerMormor som foresten er den vanskeligste gaven av dem alle!!!

Skrevet

Jøss så deilig det må være. Tror jaggu jeg også skal gå i gang. går jo bare her og kjeder meg og venter likevel.... :) Fint å spre det litt utover økonomisk også i stedet for å kjøpe/lage alt i desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...