M@mm@ til mine barn Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Om jeg drikker 3 stk, eplesider, når kan jeg amme igjen da uten å pumpe ut ? Jeg har mistet pumpen min...
gerd Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Pumping hjelper ikke på promillen uansett. Hvor gammelt er barnet da? Om barnet ikke er svært lite hadde jeg ammet ganske raskt.
Gemini77 Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Det er ikke noe problem å amme så stor baby etter 3 cidere, uansett tid.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Det sies at man bruker 2-3 timer på å forbrenne en alkoholenhet, når alkoholen er ute av blodet er den ute av melka.
Gemini77 Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 ja, det er riktig at det tar ca 2 timer pr alkoholenhet, men alkoholen du får i deg etter 3 cidere blir så fortynnet i blodet og melken din som igjen blir så fortynnet i blodet til babyen at det spiller liten rolle.
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2008 Ok.. jeg drakk sist kl 21.00 så neste gang hun våkner nå så kan jeg altså gi henne. Drakk halv annen Eplesider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå