Gå til innhold

NOEN SOM HAR LYST TIL Å BLI KJENT MED OSS???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bor i oslo på st hans haugen med min datter som jeg har delt foreldre rett med sammen far. Ettersom de fleste av mine venniner ikke har barn så blir dagene litt kjedelige, så er det noen der ute som har lyst å bli kjent med oss er det kjempe koselig , finne på noe både med og uten barn:). Vi er veldig snille, jeg er 26 og min datter er 4 år. Send gjerne en epost:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Det blir feil side av landet for meg, ellers skulle jeg gjerne blitt kjent med deg=)

et lite tips: til venstre her i den kollonnen med mange alternativer står det også "DIB-treff". Jeg vil tro det vrimler av treff i Oslo, også for folk med spesielle interesser (bæretøy/babysang/kristne osv) og i bestemte aldersgrupper/med barn i bestemte aldersgrupper. Bare å melde seg på, jeg har vært på mange treff og flere møter jeg fremdeles regelmessig=)

Skrevet

Hei!

Jeg blir gjerne kjent med deg :) Barna våre er ikke akkurat i samme aldersgruppe (min er 9 mnd), men det er vel vi...?

Skrevet

Jepp, jeg vil gjerne bli kjent:) Har du en msn adresse eller lignene? eller en mail adresse:) hvor bor du da?

Skrevet

Jeg har ei på 5, og to på 2. Bor litt utenfor olso..send meg PM hvis du har lyst

Skrevet

Jeg er 26, men sønnen min er bare 6,5 mnd da - men hvis det er aktuelt allikevel så er det bare å sende meg en pm:) Lite med venninner som har barn her i gården også gitt;)

Skrevet

Jeg bor på Sinsen. Har en mailadresse, men tror jeg sender deg PM istedet :)

Skrevet

Hei hei dere som har svart og HI.

Jeg er straks 27, har ei datter på 1.5 år. Vi bor sammen med pappaen til jenta mi i Oslo øst, grensa til Lørenskog.

Send en mail om du/dere vil, da vel:)

Vi biter ikke... dattera mi kan bite litt, bare spør sambo. Hun beit han nemlig i tåa:-) Men ellers er vi snille!!!

[email protected]

Hilsen oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...