Tøysetipp Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=jSc9InvG624 Et hjertens sukk..
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ja takk, jeg tar fem av de nøstene der...:-p
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Okay, kanskje du får låne èn av og til;o) Så utrolig skjønne!
Tøysetipp Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, jøss jeg duger som luftepike også jeg. Roll over Beethoven- woun't you play with me.. He-he Så utrolig nydelige.. lodne og klumsete
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Vil ha en sånn altså:-) Du kan ta deg av disiplineringen du da:-) Du har tydelig talenter:-D
Tøysetipp Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er en hundehvisker.. kan også kommunisere med de forhenværende og avdøde fra stamtavlen.. Du vet ikke hvilket hundevarp jeg er.. Heh.. Vil også ha.... en sånn lodden èn.. Jeg har likevel gått med på en (herregud hva heter de) stafford terrier? - Og det bør rekke i årevis av kjærlighetserklæringer..
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Hjelp! En sånn kamphundsak? Hehe, nå kan du glemme hyttetur med meg altså;o) Tar heller en sånn lodden en jeg altså
Tøysetipp Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2008 Neeei, he-he.. ingen kamphund. (over mitt bareste liv) Blanding av en golden retriever (tror jeg) og et annet slag.. Vil heller ha en lodden èn jeg også.. Jeg får ta meg av kosingen og madammen dressuren.. da tror jeg vi har et komprimiss.. Tror jeg sjeldent har vært sååå snurt- hun mente jeg passet til å ha en chinhaua.. Hvorfor være meg selv når jeg kan være Pærriz lizzm.. Kan vi ikke bare dele på Bethooven, vi to?.. hi hi
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Haha, jeg som blander litt da.. Er ikke noen hundekjenner serru:-p Kanskje du kan bare få deg en sånn veske med en sånn lissomhund i? Jo, er med på å dele Bethooven. Defo!! ;o) Men da hadde det nok blitt bare kosing og lite dispilinering... Hehe..
Tøysetipp Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2008 Det hadde nok blitt 'folk' av han også.. Litt disiplin skulle han ha fått. Det er litt stas med 'å gi labb'.. 'Dekk Bethooven'... 'Kos meg så skal du få en godbit' Jo, jeg tenkte litt vedrørende dèt.. Å ha han med i skoleveska.. Litt redd at han kunne bli hundemat av den vi har planer om å skaffe oss..Han kunne evt. ha fått låne penalet mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå