Gå til innhold

Stikninger


jewel30

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har begynt å få litt stikninger på venstre side...

Disse kommer og går, men jeg har ikke hatt noen blødning.

Noen som vet om dette er farlig? Skal ikke til lege før om 2,5 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke farlig, men helt normalt. Man kan få ganske kraftige stikninger på sidene når livmoren vokser og strekker på båndene som den er festet i. Både menslignende smerter og stikninger er vanlig når man er gravid. Så bare vær fornøyd med at ting vokser som det skal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for svar! :-)

Er så usikker på alt sammen. Er bare så redd for at noe går galt, kan vel kalles overnervøs... ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme... Såpas kraftige at når de kommer må jeg stå stille eller sette meg ned, for det stikker for hvert skritt.. Hadde dette i mit forige svangerskap også, og jeg har en perfekt sønn nå... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv drit nervøs, så vet hvordan du har det. Det er visst helt normalt. Selv har jeg skikkelig mensen murringer i magen og er liveredd for at det skal være noe annet. Men livmoren skal jo vokse og da skulle det jo bare mangle at man kjenner det litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på meg stikker det mitt på magen fremme litt ned, så da er d altså bare livmora som strekker litt på seg?

jeg burde vel vite d som har født fire barn,men når siste var dødfødt så blir jeg mye mer obs på alt som skjer og begynne å lure på om d e normalt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...