Gå til innhold

Hva er helgas høydepunkt for DEG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skjer det ikke mye, men vi skal på Kung Fu Panda i morgen, tror nesten det blir helgas høydepunkt. Hva med dere, noe spennende på tapeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredags kveld med god mat, godt drikke og bare meg og mannen! Reiser så mye på høsten, så blir mange fredagskvelder i bilen, derfor veldig deilig med en kosekveld igjen!

Også skal vi ut og spise pizza i morra, både store og små! Blir klar andre plass.

Skrevet

Hver eneste lørdag er jeg på "baker'n" her nede sammen med mamma og tanta mi, og det har vi vært hver eneste lørdag siden før jeg kunne gå (med en pause i ungdomsskoletiden, kunne jo ikke henge med mamma da:-P).

Det er alltid kjempehyggelig :-)

Skrevet

I kveld er vi bare hjemme og slapper av med pizza.. I morgen skal vi i bursdag til dattern av en vennine av meg og på søndag skal jeg til fotografen og ta noen bilder og en tur til Tøyen badet for og bade.. Så mye som skjer i helga:o)

Skrevet

Helgas høydepunkt blir forhåpentligvis lørdag kveld. Pappa kommer på besøk, og håper jeg kan overtale han til å sitte barnevakt i et par timer så vi kan få oss litt "voksentid." :)

Skrevet

Helgas høydepunkt blir nok i morgen :) Jeg og kjæresten skal reise til ei venninne og mannen hennes og sove hos dem til søndagen. I morgenkveld er det fest, juhuu :)

Men det er en herlig kveld i kveld også da. Pizzadeigen står til heving, har tent masse lys, joggebuksa er på og ute høljer det ned. DEILIG å være inne :):)

Goood helg jenter :)

Skrevet

Drikke rødvin og spise tapas snart. Jeg og min kjære... Skal få på plass det siste til bryllupet som er om 2 uker!!!! I morgen drar vi en jentegjeng på hytta vår og skal skravle og mimre om gamle dager og om utdrikingslaget :) Gleder meg til det!!

Skrevet

Helgens høydepunkt - blir uten tvil søndag ettermiddag - da er jeg ferdig med en del av masteroppgaven og sender den til veileder - tjoheiiii ;)

Skrevet

I kveld er det bare rydding, vasking +stryking etter at Noah har lagt seg:) I morgen skal vi på Tusenfryd med broren min, samboeren hans og deres lille, senere på kvelden skal vi spise middag hjemme hos oss:)

På søndag aner jeg ikke hva som skjer:)

Skrevet

Min mor skal gifte seg imorgen! Så det er garantert helgens høydepunkt:-)

Det blir såå koselig:-)

Skrevet

Hele helga er rett og slett et høydepunkt, siden jeg har frihelg og kan være sammen med familien! =)

Men i kveld gleder jeg meg til å kose meg med reker og loff sammen med mannen min =)

I morra gleder vi oss veldig til bursdag hos min bror og svigerinne! Junior gleder seg VELDIG til å se igjen sin fetter!

Søndag vet vi ikke helt hva vi skal finne på enda..

Skrevet

Babysvømming lørdags morgen, bare at imorgen må jeg dra alene siden sambo skal jobbe..... :(

Skrevet

Lørdags kveld med lakris og min mann og begge er så slitne at vi bare sløver og sovner på sofaen foran en dårlig film:) he he.

Skrevet

Vi skal sanke sauer i helga. Sånn stor felles-sanking med masse folk. Håper vi finner MASSE sauer både lørdag og søndag. Også håper vi på knallflott vær. Skilaget her hjelper oss med dette. De tar det som ei kombinert dugnad for foreldrene og treningssamlig for løperne.

Vi er tre bønder som har gått sammen om å leie skilaget, og de får en bestemt sum til laget. Dette har vi gjort i 5 år nå og det fungerer kjempefint!

Skrevet

Har ingen spesielle planer i helgen, men syns generelt helger er fulle av høydepunkt, jeg;o) Helgefrokosten lørdag og søndagsmorgen er vel en av favorittene:o) Samt å få gått lange turer med vognen når Milla sover;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...