Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Endel som sier at magen min sitter så lavt, men er det ikke sånn at den kommer høyere opp etterhvert? Er i uke 27 nå idag Kanskje det er guttebaby?
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Min mage er også veldig lav... Er 26 uker, og har skikkelig "guttemage" som ikke vises bakfra. Den er rimelig stor da, bare lav liksom Er ei lita tulle der inne da, det har tre ultralyder sagt - så de bør ha rett Men, noen bærer lavt, noen høyt og noen inni seg! Så lenge babyen har det bra så er det bare å strutte med magen å ikke bry seg så mye med alle andre! JM sa den nok ville komme mer oppover etterhvert, men er ikke alle som får høy mage! Lykke til, og si fra hvis det begynner å vokse oppover, er spent på hvor denne magen vil ende jeg også
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 25 uker jeg nå og den blir høyere,så går den ned igjen når jeg har passert 30uker og mer.ihvertfall gjort de to andre gangene.
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 19 uker på vei, med vedlig lav mage, er ei lita tulle inni min:-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 min mage er lav er 27+3 og jeg venter gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå