Gå til innhold

Nå står bolledeigen i brødbakemaskinen.


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

I kveld skal vi kose oss med nystekte boller og kakao og gullrekka på Nrk1, dersom Håvard er rolig blir det nok en del strikking på meg også!

 

Høstroen har senket seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lappeteppe til Håvard. 35 lapper i to forskjellig grønnfarger og offwhite og brunt. Syr de sammen og tover i maskinen. Strikket et til Magnus og men med blåfarger istedenfor. Ble kjempe fint!

 

Jeg er helt amøbe på stikking, men dette klarer til og med jeg! Så på bloggen din, det sjalet så kjempefint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg med cola, potetgull, julekalenderbroderi og tv. Har stua for meg selv for mannen sitter og spiller oppe. Ungene sover, men begge har vært litt urolig. Men alt i alt så slapper jeg av. Er ikke helt på den kakao og boller på kvelden greia merker jeg, men det hørtes veldig koselig ut. Synes det er deilig at det er mørkt på kveldene så man kan tenne stearinlys med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn og titte jeg også. Sjalet så kjempe deilig ut. Du er så flink med håndarbeid altså! Leieboeren vår er fra Færøyene så jeg har fått se en del flotte Færøygensere etterhvert nå. De ser så gode og varme ut. Ønsker meg sånn, men kan jo ikke strikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Tepper er alltid supert.

 

Får håpe jeg får til sjalet like bra. Er litt jobb å strikke det....

 

Sessa: Så spennende med leieboere fra Færøyene da! Spørs om du ikke må få ho til å strikke en genser til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er helt fantastiske og så snille at om jeg hadde spurt så hadde hun sikkert gjort det... derfor tør jeg ikke spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boller i brødbakemaskinen ja... kommer bollene ferdig ut også? Genialt, det må jeg prøve... ;)

 

Ellers strikker jeg også, akkurat nå en hvit Marius-genser med rosa mønster til en jente på 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...