MammaKos Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Er det noen som har brukt dette / skal bruke det? Har ikke kjøpt det selv enda, men vurderer det hvis jeg kommer til å bekymre meg mye/sjekke ofte at babyen puster når hun sover...
ChellBell - har født! Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Vet du hva, jeg tror du kommer til å sjekke om bebisen puster allikevel hvis du er bekymret. Jeg hadde tenkt å skaffe sånn, men etter en samtale med en annen litt småbekymret mamma-to-be så ombestemte jeg meg. Saken er at du kommer ikke til å få sove om natten fordi du kommer til å ligge halvveis våken for å høre etter om lakenet piper... og det er ikke bra for verken deg eller bebisen! En annen ting er hvis du fikk sove skikkelig tungt og godt en natt og lakenet begynte å pipe og du IKKE våknet... du hadde aldri noen sinne tilgitt deg selv for å ikke ha hørt den pipingen... Det er mulig at du er annerledes, men jeg vet med meg selv at jeg hadde reagert sånn og hadde aldri klart å sove ordentlig godt.
Mrs. Bouquet Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Er mulig det er en falsk trygghet, men den hyler når den skal. For min del så var den verdt hver krone, og den fikk meg til å slappe mer av og sove bedre om natten. Har du tro på at det er noe for deg, så anbefaler jeg den.
ChellBell - har født! Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Helt klart, enig med Gutsbestebarn. Er jo ikke noe bedre hvis det kan gjøre at en slapper mer av! Jeg hadde blitt mer hysterisk
*Lissi* Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Har brukt det til alle barna mine, og anbefaler det på det varmeste. (4 barn) Aldri oppled at den piper heldigvis....og det går ikke ann å sove seg gjennom lyden av den alarmen:-)
MammaKos Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 Takk for svar.. Tror jeg skal vente til babisen kommer å sjekke hvor mye dette kommer til å bekymre meg... Fant en på nettet nå som var satt ned fra 1890,- til 1299,- . Og jeg vil ikke si at 1300,- er en høy pris for "trygghet".. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå