Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 De er jo litt tørre og skifter hud. Har brukt a krem, men om det er et par dager jeg ikke smører kommer det igjen. Noen tips?
mamma'n til knerten Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde kun litt olje i vannet. Hun var ofte tørr, men dette gikk over etterhvert.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 olje i badevannet og gjerne på våt hud. apobase blå ble jeg anbefalt av helsesøster da jenta vår var tørr i huden etter melkeutslett. den fungerer fint synes jeg. ellers har jeg hørt a-creme er bra, fåes på apoteket begge to.
#tutta 26# Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 På gutten min har jeg brukt spenol.Jeg syns den virker mye bedre enn a creme f.eks og er myyye billigere.Koster vel ca 10-15 kr på rema 1000
2hærligegutter Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 har kuttet ut badeolje og smører med aderma i stedet
mastermind Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 olje i vannet, eller smører etter bad. brukt a-creme på tørre felt. også brukt aloe vera
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Bruker kun olje i badevannet foreløpig, men fikk anbefalt spenol av hs ved hudskifte.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Olje i badevannet, og smører med Helosan.
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 sesamolje i badevannet eller på vaskekluten,og smører med aderma..kjempegod fet krem,mn litt dyr....forresten på tilbud akkurat nå på apotekene.husker ikke hvilket:)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2008 Takk for svar alle sammen:) Hmm, jeg bruker Aco badeolje i vannet, og smører m a-creme etterpå... Men smører jo hver dag, gjør dere det?
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Neutral babyolje i badevannet og ellers kun a-creme dersom han har tørre flekker. + litt sinksalve i sår stump da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå