Gå til innhold

Hva smører dere de små med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er jo litt tørre og skifter hud.

Har brukt a krem, men om det er et par dager jeg ikke smører kommer det igjen.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kun litt olje i vannet. Hun var ofte tørr, men dette gikk over etterhvert.

Skrevet

olje i badevannet og gjerne på våt hud. apobase blå ble jeg anbefalt av helsesøster da jenta vår var tørr i huden etter melkeutslett. den fungerer fint synes jeg. ellers har jeg hørt a-creme er bra, fåes på apoteket begge to.

Skrevet

På gutten min har jeg brukt spenol.Jeg syns den virker mye bedre enn a creme f.eks og er myyye billigere.Koster vel ca 10-15 kr på rema 1000

Skrevet

har kuttet ut badeolje og smører med aderma i stedet

Skrevet

olje i vannet, eller smører etter bad. brukt a-creme på tørre felt. også brukt aloe vera

Skrevet

Bruker kun olje i badevannet foreløpig, men fikk anbefalt spenol av hs ved hudskifte.

Skrevet

Olje i badevannet, og smører med Helosan.

Skrevet

sesamolje i badevannet eller på vaskekluten,og smører med aderma..kjempegod fet krem,mn litt dyr....forresten på tilbud akkurat nå på apotekene.husker ikke hvilket:)

Skrevet

Takk for svar alle sammen:)

Hmm, jeg bruker Aco badeolje i vannet, og smører m a-creme etterpå... Men smører jo hver dag, gjør dere det?

Skrevet

Neutral babyolje i badevannet og ellers kun a-creme dersom han har tørre flekker. + litt sinksalve i sår stump da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...