*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 blei satt i gang sist så er litt usikker..blei vondt med en gang på meg så vet ikke hva som kommer viss dere skjønner.. hadde dere noe tegn før det gjorde kjempe vondt glad for viss noen vill fortelle.. go helg alle sammen
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2008 ingen som kan svare??
Mamman til Alida J. Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Med meg så startet det med konstante menssmerter (kl. 15 den 28.09) De var ikke kjempe vonde, men ganske ubehagelige. Var innom Ullevål, det var modningsrier. Og jeg hadde en cm åpning. Jordmoren sa at riene kunne komme om ett par dager, eller iløpet av dagen. Riene mine ble regelmessige kl. 22.30 samme kveld. Kl. 15.30 dagen etter fødte jeg ei jente. =)
2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Åij, håper ikke det skjer med alle. For jeg har hatt mye menssmerter i hele dag og er bare i min uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå