Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 noen av oss har født innen det blir aransjert og noen høygravid når det skjer. men regner dere med å bli invitert dere som er i permisjon og skal dere gå dere som er høygarvide? selv er jeg ganske usikker på om de i det helle tatt husker meg på jobb siden jeg er vært sykemledt i 6 månder og nå er i permisjon. jeg kunne godt tenkt meg å bli med for jeg har jo født innen den tid og pappan kan jo være hjemme og flaske babyn. men jeg veit ikke om de blir å invitere meg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Hei. Jeg vet jeg kommer til å bli invitert. Alle andre som har fått babyer/vært sykemeldte har alltid blitt invitert med. Jeg kommer til å ta meg en liten tur å spise sammen med kollegaene. Så får pappan være hjemme med babyen. Kommer nok ikke til å bli borte mer enn i tre timer tenker jeg. Har termin 7.november så regner med at babyen har kommet innen julebordet. Ellers får jeg ta meg en tur med å vise frem min høygravide mage...
babygullz <3 vilde Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 man skal jo være like invitert på julebord selv om man er i perm eller går gravid, man er jo fortsatt ansatt og en del av arb. miljøet...
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Skal på julebord 15 november sammen med samboer(hans jobb), gleder meg allerde og har booket barnevakt...satser på at formen er noelunde og at jeg kan ha en fin kjole på meg:)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg ble invitert, men det er i slutten av november (dvs en drøy mnd etter fødsel) og såpass langt unna at man må overnatte, så det blir ikke aktuelt. Hadde det vært i nærheten hadde jeg kanskje blitt med på middagen og så takket for meg. Jeg syns også man bør bli invitert, og hadde nok blitt litt lei meg hvis jeg ikke hadde blitt det. Man jeg jo fortsatt en del av miljøet da...
Brillefint - Jadda! Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg SKAL på årets julebord! Men blir å dra hjem når de begynner å bli fulle:)
lille spira Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg håååper jeg kan bli med på middagen når sambo skal på julebord. Det er så voldsomt koselig - og nå har vi liksom blitt en liten gjeng som går så bra sammen Om det blir noe så blir det nok kun middag på meg og hjem til knøttet. Også kan heller sambo reise ut etter middagen med de andre. Men vi får nå se da - termin 23. november og julebord i midten av desember
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 jeg gleder meg mest til sambo sitt julebord. det er koselig. da er jo babyen så stor at den kn være en natt hos bestemor og bestefar. så får jeg og sambo våres første kveld for oss selv med fest, god mat og vin .
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Vi er invitert med mannens jobb 21 november. Jeg har termin om en uke 11 oktober. Regner med at vi drar, tar bare med babyen.
en liten og en stor! Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har fått muntlig invitasjon til julbordet foreløpig. Det er den 5. des, og jeg har termin 26. nov, så det spørs om det blir noe av. Men føder jeg før tida, så kanskje det hadde gått an å ta seg en tur... Vet ikke, men ennå har vi bare fått datoen, vet ingenting om hvor og hva. så det kommer jo an på det også, om det er langt unna og sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå