Gå til innhold

Hvem sine innlegg leser du alltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? Leser stor sett alltid northernlight sine, alltid gode og reflekterte innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, her inne leser jeg ofte anonym sine ;) men pleier som regel å slumpe innom Småsporvinj sine hvis de ser interessante ut.. og Sug Lut.. og (S)TinkerBelle.. og Mammo&mallo..

og egentlig de fleste, hvis bare overskrifta er interessant.. gidder ikke lese om ting som ikke interesserer meg liksom..

Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt. Men kan si at jeg sjelden leser innlegg av de mest aktive brukerne, som feks henne som er nevnt i innlegget ditt.

Synes de mest aktive ofte skriver kjedelige, noe selvsentrerte innlegg.

Skrevet

Ingen sine tråder jeg alltid leser, ser først på overskriften, er den interessant, åpner jeg tråden. Nicket avgjør egentlig mest hvilke tråder jeg IKKE åpner.

Skrevet

Jeg ser stort sett overskriften. Hvem som har laget innlegget kommer etter at jeg har lest det(det står jo under innlegget, så... Ser det ikke før jeg åpner om det ikke er noe spes jeg ser etter,da);)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvem som har skrevet det. er overskriften interessant, leser jeg.

Skrevet

Leser de innleggene som interessere meg eller hvor jeg kan bidra med svar. Jeg leser ikke innlegg bare for at det er skrevet av et bestemt nick.

Skrevet

Jeg leser alltid Nøffemor sine innlegg. (lenge siden nå)

Skrevet

Jeg leser det med interessant overskrift..

Skrevet

Jeg leser Deep shit og Kjøttpølsa sine inlegg jeg. Stort sett alltid underholdende.

Skrevet

Pila og Mortilgunnar 86%'s innlegg

Skrevet

Tja, si det. Ingen egentlig. De jeg kjenner irl (som det heter) kanskje. KaMa sine bruker stort sett å være interessante uansett hva hun måtte diskutere. Går mer etter overskriften en etter forfatter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...